Beutyblogtopic XL #10

Bij mij heeft de bibliotheek er zelf voor gezorgd dat ik niet meer kom. Veel te duur, alles wat ik wil is maanden uitgeleend(ook al reserveer je) vieze boeken etc. Ik woon echt naast de bieb maar kom er nooit.

1 like

Dat is zonde, bibliotheken kunnen het ook echt nog beter doen. Maar bedenk wel, er zijn zo’n 150 hoofdbibliotheken in Nederland. En bijna elke bibliotheek heeft meerdere vestigingen ook weer. Dus de verschillen zijn er. Mocht je willen weten hoe het ook kan zijn. Ga eens naar de Lochal in Tilburg of OBA (Amsterdam), School 7 in Den Helder, Forum in Groningen. En zo zijn er nog meer hele gave bibliotheken die mooie dingen doen

4 likes

Echt superstom, want bibliotheken zijn niet bepaald iets nieuws, maar ik zit me door dit gesprek af te vragen waarom ik daar nooit heen ga. Misschien omdat het een beetje een oubollig imago heeft ofzo.

Ik woon vlak bij de bieb. Ik lees graag, maar de prijs van boeken houdt me vaak tegen
 er is maar een select aantal dat ik echt vaker wil lezen of heb gelezen. Dus dat is toch iets waar ik maar wel eens naar moet kijken. Je hebt me dus geïnfluenced :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Yes! Daar doe ik het voor!

2 likes

#zoisze

Ik vind het echt heel leuk om te lezen met hoeveel passie je over de bieb verteld! De bibliotheek waar ik kom heeft ook een klein bioscoopzaaltje en soms theater, super leuk!

7 likes

Wauw wat lijkt me dat super leuk. Ik wilde als kind bibliothecaresse worden omdat ik de sfeer van de bieb zo fijn vond met al die boeken, en nog steeds. Vind het echt gaaf dat je dit doet haha (ook al werk misschien voor de bien en niet in de bieb dat maakt niet uit, love de bieb)

1 like

Vlak voor de lockdown had ik een boek gereserveerd bij de bieb en die kwamen ze brengen :heart::heart::heart: love die mensen

16 likes

Ja, de bieb is een hele chille plek an sich. Ik vraag me alleen af: kun je er ook een wijntje bestellen?
#dtv :thinking:

13 likes

In mijne wel haha!

3 likes

Love de bieb! Ben jaloers op je baan.

De bieb heeft mij ook echt al zoveel geld bespaard. Ik word altijd erg nieuwsgierig van alle influencer boeken maar ik weet dat ze gewoon het geld niet waar zijn. Even reserveren en het is zo binnen!
Ben door de bieb ook opgegroeid met het idee dat boeken niet je bezit zijn, je hoeft ze niet te hebben om ervan te genieten.

16 likes

Heb zojuist op de site van mijn bieb gekeken naar openingstijden, helemaal zin om te gaan.

4 likes

Sommige e-books kan je ook lenen, hoef je de deur niet eens uit, die laad je zo thuis op je e-reader👌

1 like

Ik heb nu gelijk mijn baby lid gemaakt van de bieb hier om de hoek, haha bedankt allemaal!

18 likes

Bedankt Cynthia zul je bedoelen!!!

4 likes

Had Serena gevraagd of ze zelf ook kleding verkoopt die ze heeft ontvangen. Nav haar donatie-opmerking.

Ze geeft aan dat ze alleen verkoopt wat ze zelf heeft gekocht. En daarna; ook al zou ze na 1 jaar dragen kleding verkopen - die ze heeft ontvangen -, is daar niets mis mee (?). Aldus Sereen.

2 likes

Goed verhaal Serena

4 likes

Waarmee ze dus eigenlijk een beetje toegeeft dat ze ook gekregen kleren verkoopt.
Ik zou het zelf niet doen en ze gewoon doneren, maar als je het doet, kom er dan gewoon voor uit :woman_shrugging:

Paar maanden geleden was ze nog stapels NAKD-zooi aan het verkopen, toen heb ik haar nog gevraagd wat NAKD daar nou van vond, dat snel doorverkopen van gekregen spul, en gezegd dat ik het een beetje gĂȘnant vond om te zien allemaal, maar kreeg geen reactie.

3 likes

Ik ben zojuist naar de wc geweest. Werkelijk een verwonderlijke ervaring waardoor ik mij lichter ging voelen. Zal ik hier een blogpost over schrijven?

21 likes