Beutyblogtopic XL #10

Jezus wat hypocriet. Dat ze dat zelf niet in ziet begrijp ik niet.

6 likes

Cynthia is 1 dag naar de bibliotheek geweest en JA HOOR “ik ga hierover bloggen, wat willen jullie weten?”

HOU OOOOP :angry:

47 likes

Ik zou willen weten of er in de bieb ook werd gezegd dat je je bek moest houden :stuck_out_tongue:

24 likes

Ik wil wel een gastblog schrijven over de universiteitsbib, daar heb ik langer dan een dag doorgebracht
 En het vervelendste zijn altijd de mensen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een bib. Dus lieve Sint, alsjeblieft

3 likes

Dit zag ik ook voorbij komen
 daar valt toch Ă©cht weinig over te zeggen?
Het aanbod is misschien interessant om weten maar daar hebben alleen mensen uit haar buurt iets aan want naar mijn idee is dat nergens hetzelfde. Net zoals de indeling en de bediening ook overal anders zijn.
Bibliotheekavonturen
riight.

3 likes

Hahahahahahahaha wat we willen weten over een BIEB? Ik moest de stories bekijken om het te geloven, wat kun je daar nou over schrijven?

18 likes

Oh Cynthia. Als ik een sarcastische opmerking stuur, zou ik dan geblokkeerd worden? Dat zou ik ook wel weer jammer vinden, hoe moet ik anders aan mijn dagelijkse dosis ergernis komen.

2 likes

Je kan Sereen volgen :grimacing:

7 likes

Sowieso vind ik het best apart dat naar de bieb gaan blijkbaar heel bijzonder is. In mijn wereld is dat helemaal niet zo noemenswaardig, laat staan blogwaardig. Voelt echt wel weer als de influencerbubbel dit

20 likes

Niks waar Sint over schrijft is blogwaardig

23 likes

En het erge is dat je nu al weet dat er reacties komen als

“Wat ontzettend fijn dat je hierover schrijft, topper ben je”

“Echt geweldig, jij doet zoiets gewoon, zoveel inspiratie. Ik ga ook eens een bezoekje aan de bieb inplannen hihi”

“Nou meid je kent me boeken zijn niets voor mij ik verveel me meteen de tering als ik er een open sla dus je zul me nog niet dood vinden in een bieb wel top artikel verder hoor”

“Zo’n fijn artikel! <3”

"Heerlijk dit #mooimens "

104 likes

Ik denk erover te gaan bloggen over het gaan naar de supermarkt. Ik ben er onlangs een aantal keer geweest, dus kan wel zeggen dat ik er inmiddels een expert in ben. Kom maar op met jullie vragen!

64 likes

Hahah inclusief de Rachel reactie :joy:

53 likes

Zo is ie wel echt compleet.

42 likes

Cynt die naar de bieb gaat? Mijn eerste reactie was: dan krijgen ze zeker niet zoveel boeken meer “gratis” opgestuurd?

1 like

Lol ik twijfelde nog tussen mop en meid :sweat_smile:

1 like

haahhahahahaha ik dacht meteen: daar is racheltjuhhh

12 likes

Ik werk dus voor bibliotheken
 en ik kan jullie vertellen. Heel veel mensen hebben geen flauw idee wat de bibliotheek allemaal te bieden heeft!
Het is zoveel meer dan alleen boeken lenen. Ik juich alleen maar toe dat mensen over de bibliotheek gaan schrijven! En ja elke bieb is anders, maar toch gebeurt er veel hetzelfde in het land.

22 likes

De groep twintigers en dertigers zonder kinderen zijn de moeilijkste doelgroep om ‘binnen te halen’. Zij komen nauwelijks in de bibliotheek, dus juist goed dat iemand uit die leeftijdscategorie iets positiefs over de bieb zegt!

Edit: dus het is niet vanzelfsprekend dat mensen naar de bieb gaan

9 likes

Ik ben echt fan van de bibliotheek :heart: Is mijn lievelingsplek, kan er hele dagen doorbrengen haha

4 likes