Maar vind het niet professioneel. Dat je het 1 keer benoemt dat het niet mee gaat vallen is logisch maar als ik bij de tandarts lig voor een wortelkanaal behandeling en hij/zij blijft maar benoemen hoeveel pijn ik ga krijgen zou ik opstaan en wegrennen.
In de trein heb je wel vaak een rand lopen waar je echt precies je voeten op kan zetten precies waar haar voet zit, dus kan best dat ze gewoon zo zit?
(Alhoewel, ik zit natuurlijk gewoon 2de klasse en reis nooit 1ste klasse dus geen idee of dat daar ook is )
Haar voet zal wel op dat randje staan maar staat op haar teen? Dat kan toch niet slapend, dan is je voet gespannen
Los van het been geloof ik trouwens ook 0% dat ze hier sliep dus het komt niet alleen daardoor
Li$anneleeft maakte ook weleens slaapselfies tijdens een single periode. Hoe dan.
wel jammer dat dit een beetje na-aap is van een webshop die er eerst mee is gestart, humble en crumble.
Haha ja dat laatste heb je sowieso een punt. Nepslaapfotoās (en zĆ©ker selfies) is echt biggest cringe ever
Humble & Crumble was inderdaad de eerste webshop in NL, maar het concept bestond al langer in Amerika, begrijp ik. En met koekjes bakken en verkopen is de grens inspiratie / imitatie wat dun.
De insta-feeds lijken wel erg op elkaar moet ik zeggen.
Maar zij moest bij al haar voortanden geloof ik wortelkanaalbehandeling danā¦ ik snap eigenlijk niet zo goed hoe je ervoor kan kiezen om dat niet te doen, lijkt me toch dat zoiets met een reden moet
Dat is denk ik hetzelfde als dat je (en wij allemaal?) niet snapt waarom je je gezonde tanden weg laat slijpen tot stompjes om er vervolgens kauwgompjes overheen te laten plakken.
Ok geen beauty, maar wel ket make up dus toch maar hier. Maar weer zoān leuke video van Alice met Nikkie Tutorials, wat is zij lief zeg.
En ik had al zoān spijt dat ik toch niet dat pallete had gekocht (had het zelfs al in mn mandje gedaan), dus nu moet ik toch maar toeslaan bij de restock
Ze hadden beter allemaal een kunstgebit direct kunnen nemenš. Zo oerdom dat je gezonde tanden laat afslijpen.
Ik had ooit een bruine verkleuring bij mān voortand en heb mān tandarts toen echt moeten smeken het weg te halen. Het was geen gaatje en hij weigerde echt in aan een gezonde tand te wroeten.
Dus inderdaad wat Jessie zelf al in de video zegtā¦ze is niet geholpen door een echte tandarts.
Zooooo leuk dit!
Is er iets bekend over de vlog van Mascha van vandaag? Ze heeft volgens mij ook niet via insta laten weten dat er geen vlog is vandaag. Hoop dat alles goed gaat met hen. Meestal geeft ze wel aan als het anders loopt. Maar misschien heb ik iets gemistā¦
Was die van vandaag niet per ongeluk gister al online? DE tip voor borstvoeding!
Ze heeft hem per ongeluk gister al online gezet!
Ik zie het nu idd in de comments staanā¦ lekker snugger hier
Ja joh meit, je hebt gelijk. Beter vang je die die 20 piek dan zelf, want je bent zelf skeer genoeg om je eigen gratis gekregen shit te verkopen voor veel te veel geld.
Oh well