Beutyblogtopic XL #10

HAHA sorry maar ‘‘naps’’ sure jan

5 likes

Oh eerlijk zolang ik mn voeten omhoog heb kan ik mn ogen dichtdoen en slapen. Ook overdag. Wil niet opscheppen maar slapen is wel echt mijn talent haha

13 likes

Mascha reageert in d’r insta stories weer op kritiek over moederschap. Even los van die kritiek, want ben het met haar eens dat je iedereen lekker zelf moet laten bepalen wanneer je wat doet met je baby. Maar denk echt dat het tijd wordt dat Mascha stopt met dagelijks vloggen. Kan ze nog zo vaak zeggen dat ze een hart van steen heeft en commentaar haar koud laat; ze is tegenwoordig meer bezig zichzelf te verdedigen/verantwoorden dan iets anders. Wedden dat in de vlog van volgende week ze ook tien minuten hierover rant?

33 likes

Ik zie dat dus ook niet. Wellicht in haar insta dm’s

Welke professionele influencer leest zijn DM’s?

1 like

Volgens mij verwijdert ze wel eens reacties. In de ochtend lees ik vaak de comments en soms reageert mascha dan ergens op (vaak op een negatieve comment) en dan ben ik benieuwd hoe het eindigt en ga ik ‘s middags terug (obsessed much😂) maar dan zijn vaak die comments weg

4 likes

En vergeet niet dat als een influencer 1 comment of DM krijgt dan meteen wordt gezegd “ik kreeg zó veel vragen/comments over…”

17 likes

Hoe zonde van je tijd en energie om op iedere betweterige moeder in te gaan. Ik snap echt niet dat ze dat doet. Je weet toch dat er áltijd zulke types tussen zullen blijven zitten, ik zou echt niet die behoefte hebben om op iedere negatieve comment te reageren of er weeeer een story aan te wijden. Laat het lekker gaan? Besteed die tijd aan iets anders. Zo raak je toch helemaal gefrustreerd ook?

3 likes

Jaaa, ik snap ook dat het je raakt als mens (vooral als het over je pas geboren baby gaat), maar ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze na 10 jaar ofzo (ze was de eerste!!!) op YouTube wel beter met dit soort dingen zou kunnen gaan

5 likes

De reactie van mensen dat ze maar over moet op wekelijkse vlogs is ook al tig keer genoemd hier…

1 like

Dat is heerlijk. Maar zoals op die foto: je slaapt toch niet zo met je hand geforceerd op je been? Dat kost ‘kracht’ en vgm slaap je dan niet, anders zou ie wel ontspannen op de ondergrond liggen (?)

Sowieso zou ik in deze pose een prikkelhand en been krijgen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

De webshop waar Mascha de koekjes bestelde (Sweet and Crumbly) is nu online en gaat waarschijnlijk binnen het uur offline vanwege de grote hoeveelheid bestellingen. Ik heb me keihard laten influencen en 4 koeken besteld (voor volgende week), ben erg benieuwd.

2 likes

En sowieso rolt die baby dan ook zo van haar benen af?

Dit is net als Willemijn die ‘lekker sliep’ in een NS spon artikel, met haar been omhoog gehouden voor mooiere pose haha:

60 likes

Special snowfakes :smirk:

Huh die baby kan toch zo van haar schoot vallen als ze echt zou slapen. Haha dat viel mij gelijk op ipv de zijde blouse :joy:

1 like

“Naps - I take it with both eyes shut” :joy: doe ik echt nooit…

7 likes

Ik zit die nieuwe tandenvideo van jessie maya te kijken… de tolk blijft maar herhalen dat ze “mega veel pijn gaat lijden!!!” en dat de tandarts zich zorgen maakt “of ze de PIJN (!!) wel aankan” … lekker subtiel

11 likes

Weer iemand waarbij de facings verneukt zijn… Ze heeft ze pas sinds begin dit jaar en nu al allemaal problemen. Dave Roelvink moet ondertussen ook weer steeds naar Turkije voor zijn stompjes.

2 likes

Ja ik vind het allemaal weer ZO vreemd. Lekker geruststellend als je daar ligt.

1 like

Hij is wel lekker eerlijk. :grimacing:

1 like