Beutyblogtopic XL #10

Nou ja in de hypothetische situatie dat ze 500 miljoen hebben zullen ze in een ander segment kopen dan de plebs. Je zit elkaar dus niet zo erg in de weg, maar er is natuurlijk wel een beperking in de ruimte in de stad dus in die zin dan weer wel :slight_smile:

1 like

Hahahaha ik zag deze en ik moest wel even lachen :joy:

50 likes

Haha noem je mij nou plebs :frowning_face:
Nee maar het is wel een probleem indd wat je zegt over ruimte en buurten die vroeger goedkoop waren zoals Echo Park en Silver Lake zijn nu opeens hip en komen er allemaal dure appartementen en worden de mensen die het niet meer kunnen betalen dus uit hun buurt gedwongen.

3 likes

Wij zure kantoortrutten zijn plebs. Sorry.

27 likes

Ze kunnen naast die “soldaat van oranje verlengd” memes ook wel Cynthia/parfumado memes gaan maken.

23 augustus 2027 - De 24e coronagolf is een feit - Cynthia Schultz begint de dag met 11 instastories waarin ze wandelt en 32 waarin ze Parfumado aanprijst.

38 likes

Ik wist niet dat dit bestond! Binnenkort maar even naar de Jumbo😁

Soms klik ik snel door Cynthia’s stories en dan kan ik me er echt om verbazen hoe ze op elke foto precies hetzelfde kan staan. Blik + pose en hoek van het hoofd. Lukt mij echt niet haha

8 likes

Ik doe dit ook, ik denk dat het automatisch gaat bij Cynthia. Van mij zou je ook echt een filmpje kunnen maken met allemaal verschillende foto’s achter elkaar waarop mijn gezicht en lach hetzelfde blijven. Beetje fake maar het is voor mij de enige manier om normaal op een foto te staan en inmiddels weet ik niet beter :sweat_smile:

7 likes

afbeelding

122 likes

Als iemand even Cynthia op de jongen kan shoppen.

Ik bedenk me net. Heeft niet iemand dit al eens gedaan? Of iets soortgelijks.

1 like

vandaag in de NRC stond een stuk over een zakenman die 98% van zijn vermogen weggeeft aan een stichting. ik weet niet wat die stichting doet verder.
in 2018 ofzo had aleens 550 miljoen verdiend, en nu weer een dergelijk bedrag door een bedrijf naar de beurs te helpen.
Hij heet Frank Slootman.

1 like

Prima dat ze een djellaba heeft (alhoewel misschien niet de manier waarop), maar als er iets onhandig is om borstvoeding in te geven is het dit wel

Het is deze, kan niet open aan de voorkant ofzo https://eu.pockies.com/collections/djellaba/products/donut-v3-djellaba

5 likes

wat iiiissss dit. twee volwasenen die de hele dag samen in een jurk in huis rondhangen met een baby en dat filmen.

170 likes
  1. :joy:
27 likes

:sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:

Die lui blijven ook maar shit kopen he

7 likes

Loenatik vibes

14 likes

Hahah huhhh ik snap echt niet hoe dit dan handig is met borstvoeding? Dan moet je toch juist die hele jurk uitdoen?

3 likes

Het verbaast me dat Mila niets aan heeft met donuts.

8 likes

Als ik dit zie, begrijp ik niet hoe zij bevriend kunnen zijn met Josh :joy: gaat natuurlijk om meer dan uiterlijk vertoon maar even ter vergelijking:

23 likes