Ja maar dit concept bestaat toch wel al veel langer, en heeft zij niet bedacht? Ik zag dit soort koekjes en de manier van bestellen ook al 5 jaar geleden ofzo bij van die fit YouTubers uit de VS voorbij komen
Gatver dat ziet er niet eens uit als koekjes
Haha echt hĂš? Ik vind dat soort monster foods zoân vreemd fenomeen. Het gaat er vaak ook niet om of het echt lekker is, maar gewoon om hoe het eruit ziet. Zoals die freakshakes waar dan een donut en van alles in hangt.
Ik heb deze koekjes nooit gehad trouwens dus ze kunnen vast lekker zijn, maar ik hoef niet misselijk te zijn na het eten van koekjes en dat word je hier wel van. Ik ben een simpele meid die gewoon een platte cookie wil, waar ik ook geen zes (!!!) euro aan uit heb gegeven.
Wel goede hype trouwens, daar ben ik wel jaloers op.
Spannenddd massa vandaag voor t eerst paar uur alleen met de baby (ondertussen bijna 3 maanden)
Die koeken met vloeibare kern trekken mij ook niet zo⊠Lijkt me onhandig eten. Maar zoân dik koekje dat gewoon een vaste binnenkant heeft zou ik best weleens willen proberen.
Ik ben nog niet helemaal wakker (alles voor 11.00 uur âs ochtends is vroeg voor mij lol) maar kijk net met een half oog de nieuwe vlog van Mascha, waarin zij en Krek bespreken wat ze met 500 miljoen zouden doen. âInvesteren in vastgoed om te verhuren.â
Que? Waarom zou je nĂłg meer geld willen verdienen als je al schandalig veel meer hebt dan een mens nodig heeft?
Ze willen iig geen privé jet, want is slecht voor het milieu. Ze vliegen liever business of first. Ik was even vergeten dat dit wel goed is voor het milieu
Koekjes deeg zo is echt het goorste wat er bestaat. Ooit een keer genomen met allerlij toppings enzo nou⊠bah bah
Same.
Eerste hap is nog prima.
Twee wordt al wat minder
En na de derde dacht ik:âwtf doe ik mezelf aan met die zanderige structuurâ
deze vrouw is gek geworden
500 miljoen hebben en alsnog enkel spreken over investeren in vastgoed. Meer meer meer
Nou ja, als je een vermogen hebt moet het âwerkenâ om het in stand te houden. Dat kan middels vastgoed maar ook op andere manieren.
Maar deze discussie staat zo los van mijn belevingswereld⊠holy shit. Het moet ook naar huizen in de VS, Amsterdam etc etc. Totaal niet relatable. Ben nog nooit in LA of Miami geweest.
Niemand zou 500 miljoen moeten hebben.
Ik vind het echt een zieke gedachten om letterlijk direct te beginnen over hoe je nog meer geld bij elkaar kan sprokkelen.
Ik word zo naar van de extreme hebberigheid van dit stel.
Zitten ze bij Jeff Bezos in de leer, ofzo?
Een miljoen tips over hoe je dat doet in 3,2,1
Grappig genoeg heb ik dit ook maar alleen met gekocht koekjesdeeg, als ik daadwerkelijk koekjes aan het maken ben lijkt er geen einde te komen aan hoe lekker het deeg is
Ik ben dol op koekjesdeeg (en cakebeslag, browniebeslagâŠ) als ik zelf koekjes maak, maar laatst heb ik het gegeten bij een ijssalon die dus âcookiedoughâ met toppings verkocht en ik vond het eigenlijk niet zo boeiend. Best lekker maar 1x eten was ook wel genoeg. Ben benieuwd of dat anders is bij een cookie dough bar
Worden dit zachte koekjes zoals de Subway ze maakt?
Heb nu ook echt koekjeshonger door die gesprekken, de lekkerste ooit vind ik de raspberry cheesecake van Subway
Sint heeft weer een parfumado spon artikel
Ik weet dat het gewoon hypothetisch is maar ik vind het zo irritant dat ze zeggen dat ze allemaal huizen willen kopen. Ook in Miami en LA. Waarom ga je huizen kopen in een land waar je niet eens inwoner bent (en waarschijnlijk nooit kan worden)? Ik woon in LA en er is hier echt een tekort aan huizen en de prijzen zijn echt insane waardoor ik hier waarschijnlijk nooit een huis kan kopen dus de gedachte dat Mascha hier ff voor de leuk een huis komt kopen maakt me boos, ook al zal het nooit echt gebeuren!