Zo jammer! Hoop dat iemand nog met een tip komt waar je het ergens anders kunt kijken. Wil wel graag de laatste afleveringen zien
Huil, ik dacht dat yet aan mij lag maar het werkt dus niet meer
Ik heb een berichtje gestuurd naar Vier. Hoop in elk geval op een uitleg
Ja, ik wil er zelfs voor betalen ook!
Vanaf 1 januari 2019 kunnen we weer kijken?
gemistdownloader downloaden en dan de aflevering downloaden kan wel. Maar dan moet je in Belgiƫ wonen/lijken te zijn. Misschien kan iemand de aflevering downloaden en naar ons sturen?
Ik heb bericht van Vier! Ze zeggen dat het om een technische storing gaat en dat ze het gaan oplossen. Ben benieuwd, maar t scheelt al een hoop dat t niet komt door de rechten ofzo haha
Oh mooi!
Ik kijk vanavond!!
Yes! Ik ga nu kijken!
Oh fijn! Ik kijk ze morgen terug.
Dan ik wil de volgende aflevering zien!!
Ik ga hier helemaal mee akkoord! Maar dan Arnaude ipv Annick haha
over de aflevering
Zo jammer inderdaad dat het saaie pact tussen deze drie spelers werkt. Vind t ook stom dat Imke er nu uit ligt. Bijzonder wel dat er vrij veel wat oudere spelers er nog in zijn.
Ik vind echt dat Nele in een fantasiewereld leeft met haar āik ben zo ver geraakt zonder tactisch te spelenā gewauwel. Het is niet omdat je het een vriendschapspact noemt dat het geen complot is?? En hebben jullie ook het voorfilmpje van volgende week gezien en vinden jullie ook dat ze hier te veel in toonden?
Ik vind Nele steeds vervelender. Ook omdat ik niet echt vind dat zij een Robinson is en dat het ook echt niet eerlijk is dat ze zo ver geraakt is? Ik had veel liever Imke of zelfs Anton in de finale gezien.
(En ja, ze toonden idd veel te veel? Hoe raar ook ā¦?)
Ik ben helemaal akkoord over Nele! Ik hoop dat dat voorfilmpje was om ons op een dwaalspoor te zetten? Want nu leek het alsof je gewoon de 2 finalisten weet?
Ik moest wel lachen om Arnaude en haar lange tenen haha
Ik vind het jammer dat Anton eruit ligt. Die proef had een verassende insteek maar was wel oneerlijk omdat hij onmogelijk kon winnen van 2 tegenstanders.
Hij had natuurlijk ook de āafspraakā kunnen breken en alles bij 1 persoon kunnen gietenā¦ Hij was sneller dan hen dus zou sowieso niet verloren zijn
Ja ik snap Ć¼berhaupt niet dat ze dat hebben afgesproken en dat hij erin mee ging.