[details=“Nieuwste aflevering”]
Ik vind ze allemaal zo hypocriet zeker Annick en Imke. Ik vind zij vooral heel manipulatief overkomen en direct bij de samensmelting gaan zeggen dat Lesley aanvallend is en dat er ruzie is. Ze is gewoon zo en ik vind het heel erg dat ze erop gestraft wordt. Nu Annick zegt al 3 weken dat ze eruit wilt. Waarom is ze er dan nog? Waarom doet ze mee aan de proeven? Ik vond het echt fijn hoe Arnaude en Nele gewoon durfden te zeggen waar het op stond. Ipv dat gelul met vibe.
Verder is het ook stom dat die proef in het begin is en dan allemaal drama. Maakt het voor mij minder Robinson, kon even goed ex on the beach zijn.[/details]
En dat de winnaar van de proef geen stemrecht heeft is ook stom.
Ja ik dacht wel dat de winnaar ging stemmen van op winnaarseiland!
Ik vind het ook gewoon stom als je NA elke stemming zegt hey jongens stem mij der de volgende keer maar uit jullie willen het liever. Maar dan VOOR de stemming ja goh stemmen we op die deze keer? Naar mens
Inderdaad veel drama, al snap ik beide kanten wel. Hopelijk is er de volgende afleveringen een betere sfeer!
Vroeger ging het bij de eilandraad heel vaak over '“die persoon is het minst Robinson-waardig dus op die ga ik stemmen”. Speelt nu ietsje minder mee precies
Verder vind ik het erg voor de kandidaten dat ze het terug zonder vuurstick moeten redden…
Ik zag lesley gisteren op café:'D ze was wel mooi verkleed voor halloween
Ik snap niet waarom ze niet al haar stemmen gebruikt had. Ik zou liever al m’n stemmen kwijt zijn dan naar huis gaan met een gevoel van ah shit ik had dit kunnen vermijden. Ik vond Imke altijd wel tof maar vond dat ze nogal belachelijk reageerde op Lesley, zo dutserig
Luc boeit me niks
Annick vind ik vals
Imke een duts
Arnaude en Nele wel ok
Anton is knap maar daar stopt het ook precies
Shit die ingenieur met zijn kort been ben ik z’n naam kwijt haha boeit me dus ook niet
Ik ben dus voor Robbe blijkbaar haha! Vind hem slim en ook Robinsonwaardig. Het is niet enkel door wat geluk en social skills dat hij er nog in zit.
Je maar er dan nog inzitten en er sowieso uitliggen de volgende week. Ze moeten haar gewoon niet hebben en hebben de ballen niet om het recht in haar gezicht te zeggen.
Ik heb het hier al gezegd maar dit is geen avontuur. Ik mis strategie, ik mis proeven waar je echt voor moet gaan en most of all allianties.
Ik hoop zo dat de Franse versie terugkomst.
Oh en ze maakten vuur op een laken!!!
Ik vond het ook raar dat Lesley niet al haar stemmen gebruikte. Wie weet won ze de volgende proef. Of was er door een of ander nieuw drama iemand anders die de groep massaal weg wou stemmen. Of iemand die opgaf. Bij expeditie weet je nooit…
Zelf kan ik de reactie van Imke wel begrijpen. Ze zegt tegen Lesley dat ze bij haar aanvallend overkomt, en vervolgens gaat Lesley meteen weer aanvallen.
Imke doet het ook best goed bij de proeven denk ik? Van mij mogen Fre de ingenieur, Robbe en Imke naar de finale.
Misschien won ze de volgende proef! Of deed iemand iets heel stom ofzo haha en ging iedereen haten op die persoon. Ik zou het gewoon geprobeerd hebben
Dat zou lukken als er een minderheid op haar zou stemmen.
Luc, Nele, Anton, Imke en Fre stemmen sowieso weer op haar.
Robbe, Arnaude en Lesley stemmen dan op iemand anders.
Als iemand van de eerste groep immuniteit wint hebben ze nog steeds de meerderheid. Als iemand van de tweede groep wint en dat is niet Lesley dan is ze sowieso buiten. Het spel kon spannender gemaakt worden door de winnaar te laten stellen, immuniteitskettingen op het eiland te verstoppen of degene die eruit valt een zwarte stem toe te kennen.
Ik had ook al mijn stemmen ingezet. Liever geen een meer over in de volgende ronde maar wel iemand anders naar huis. Dan ben je ten minste wel één ronde verder gekomen.
Ik vind het wel oké dat Lesley eruit is, vond haar echt niet leuk. Robbe en Annick vind ik ook niets… Voor mij mag Fré winnen, of Arnaude.
Ik vind het ook echt geen tof seizoen. Het draait inderdaad niet om avontuur of meest robinsonwaardige winnaars, het is gewoon een populariteitsstrijd. Imke die zit te klagen dat ze zich niet wil bezighouden met verhoudingen tussen mensen maar ondertussen wel zelf meer olie op het vuur gooien. Echt zo hypocriete en valse mensen.
Ik hoop dat Robbe wint. De rest is de titel Robinson niet waardig.
En die Annick.
Sinds wanneer heeft vier.be de online afleveringen geblokkeerd voor het buitenland? Weet iemand waar je het nog meer kunt kijken?
Huh ja dat is dan echt sinds deze week. Wat een naaistreek.
Ja zo jammer!
Ik hoop nog steeds dat Robbe wint. De rest vind ik arrogant en irritant