Belgische Expeditie Robinson 2018

Ben nu net begonnen met kijken via vier.be. Vind de Belgische versie veel interessanter dan de Nederlandse versie. Misschien ook wel omdat er geen BN’ers in zitten. Ben nu bij aflevering 3.

Vind het wel heel grappig om te zien dat bepaalde proeven en eilanden door beide landen gebruikt worden. Nooit geweten!

1 like

Stond deze week op het internet: er kunnen 6 landen tegelijk of vlak na elkaar opnemen, dus in al die landen zijn de proeven hetzelfde…

2 likes

Vind het echt super leuk!!! Heb alles gekeken in 3 dagen ofzo haha. Kan niet wachten tot de finale, ik gun het ze allemaal maar vind Robbe wel een échte Robinson.

3 likes

Enige terechte winnaar! :smiley:

3 likes

Ik was echt zenuwachtig bij de stemming haha maar ik ben blij dat iedereen behalve Annick de zweefteef gewoon écht gestemd heeft op wie het gewoon verdiende en niet op wie hun beste vriendje was

6 likes

Jaaaa zo terecht! Ik vond de finale wel gek haha, dat ze hun laten stemmen. Maar ben inderdaad blij dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. Wat een Robinson :muscle:

1 like

Echt als een heks haha

1 like

Jooo, die Annick. :sweat_smile: Ze had een betere emotionele band met Nele dus stemt ze op haar? Hallo, vergeten aan welk programma je meedoet?

1 like

Ik denk dat ze in NL ook een stemming zouden doen het ook enorm vriendjespolitiek zou zijn. Dus ik ben blij dat in NL gewoon een proef de winnaar uitmaakt en niet een stemming van iedereen van de samensmelting.

1 like

Verdiende winnaar!