wacht wat? hoe kom je aan 10.000?
Haha ik heb er ook eentje en vind het eigenlijk jammer dat ik er geen 2 heb. Dan had ik er namelijk nu eentje verkocht en de andere gehold
Dat stond in het eerder genoemde artikel toch? 100k dacht ik zelfs
Ik heb 2 GME ( en 42 AMC)
1 aandeel gme (gekocht op 92) verkoop ik op 500, en dat stop ik deels weer in AMC.
Die ander laat ik door sudderen denk ik.
10.000 low ballin it? Haha nee grap, we zijn niet op Reddit. Die bedragen klinken zo bizar, maar als je alle info leest dan klinkt het best haalbaar. Ben echt heel benieuwd of het echt 100k wordt, als iedereen hold dan zou het in theorie kunnen, maar ik vraag het me af of iedereen gaat hodlen als je zulke bedragen ziet.
Welke broker zat jij ook alweer? Ik lees dat sommige brokers beperkingen hebben op het maximale bedrag dat je een aandeel kan verkopen namelijk.
Of iemand anders die hier meer van weet?
Zo dan, klapt ineens helemaal terug.
Nou…mag nu wel weer omhoog haha. Potverdorie…zouden ze weer nare trucjes proberen om de prijs naar beneden te krijgen?
Wat is ditt?!?
Het principe van short gaan is dat je oneindig veel verlies kunt oplopen. De hedgefunds zijn echt fucked. Anders zien we deze stijging niet.
Afhankelijk van wat het percentage short interest is in GME. Niemand weet dit precies. Een lage schatting is dat ze elk aandeel waarover ze short zijn gegaan, twee aandelen voor terug moeten kopen. Sommige zeggen dat het percentage zelfs 900% is.
Anyway niemand weet het precies, maar er gaat nog veel gebeuren igg.
Zoals die gigantische val nu? Wtf haha. Dit komt niet van mensen die massaal verkopen.
ja ik bedoel dus die crash. blijkbaar heeft robinhood trading gerestrictet
Prijs staat nu ook weer stil hehe. Lees net dat nyse het heeft stilgelegd
Waar lees je dat? Dat zou zo fucking dom zijn.
Aaaand it’s gone
Buy the dip? 🥲
Ik was even eten 🥲🥲🥲🥲🥲
was een comment op reddit maar leek fout te zijn, was gwn de exchange die heeft gehalt.
Verdorie…wat heb je gedaan??
Haha niks maar ik was net op 350 heel blij en nu is t opeens weer 200?
Ik begrijp niet zo goed hoe dat kan. Of is er een whale aan het dumpen?
Ik denk het haast wel. die hebben vast ook gekocht @ 40.