Je kan op Yahoo finanice kijken.
Bedankt allemaal! Ik keek verkeerd, ik keek namelijk in het grijze gedeelte van de grafiek maar je moet dus blijkbaar naar de waarde in de tekst bij ‘voorbeurs’ kijken. Is alsnog niet zo hoog als eerder werd genoemd, maar dan zal voorbeurs ook heel erg schommelen (logisch).
De tab ‘conversations’ vind ik hier altijd zo vermakelijk. Je ziet echt dat de Reddit fanatiekelingen hier ook al zijn doorgedrongen
Ik zat voor werk diep in een bos zonder goed bereik. Wist niet wat ik zag toen ik thuis kwam en ‘even’ ging checken hoeveel verlies ik vandaag weer stond.
Lekker hoor! Al bijna 100 winst
Edit: ik lijk nu echt een stalker haha, maar ik had er ook één gekocht op dat moment dus vandaar
Vandaag een GME verkocht voor 220 dus m’n inleg is terug! Die andere ga ik nog even vasthouden
Ik heb gamestop perongeluk gekocht op 220. hodlen of winst pakken?
Vandaag staat bij mij letterlijk alles op groen? Eindelijk weer een positief dagje.
(aan de ene kant denk ik, shit, was nog even iets verder gezakt zodat mijn openstaande orders uitgevoerd konden worden maar aan de andere kant ook wel weer heel blij dat mijn winst weer toeneemt)
Hoe dan per ongeluk haha
Als je het aandurft en niet nodig hebt dan zou ik persoonlijk hodlen, anders lekker verkopen. Maar naar mij moet je niet luisteren want ik fomo blijkbaar ernstig in dit soort situaties
Haha lekker! Ik heb m’n inleg nu verdubbeld. Voelt ook wel goed. Blijf jij hodlen?
Ik heb nu wel mijn inleg terug, maar nog niet verdubbeld helaas haha. Ik blijf sowieso nog wel hodlen en bij een flinke stijging verkoop ik er misschien 1 of 2, afhankelijk van het bedrag. De rest laat ik dan staan en kijk hoever het gaat, ik kan altijd op de weg terug naar beneden nog de rest verkopen.
Wat is jouw exitplan?
Market order ipv limit order oopsie
Ooh gelukkig wou je sowieso kopen dat scheelt, ik dacht echt per ongeluk haha
Goed begin al van de ochtend! Ik twijfel ook om te holden of om mijn inzet terug te krijgen… Echt een dilemma
Wow GME al boven de $280 op de pre-market
Paar weken terug dacht ik nog dat ik m’n inleg kwijt was en nu zou ik zelfs winst hebben als ik zou verkopen. Heb maar 2 aandelen en m’n gemiddelde aankoopprijs is $270. Dit wordt nog leuk haha, begin eindelijk weer vertrouwen te krijgen!
Voor wie geïnvesteerd heeft in GME, AMC en bekend is met Witching day (19 maart). Het lijkt er op dat deze voorspelling uit gaat komen.
Er is namelijk weer een nieuwe regel bekend gemaakt die de hedgefunds dwingt om genoeg liquide middelen te hebben voor een margin call. Binnen een UUR nadat ze een bericht krijgen. Nu kan er voor opties soms nog 90 dagen overheen gaan. Drie keer raden wanneer deze maatregel in gaat…
19 maart.
Stel dat de voorspelling klopt dat de hele markt een klap krijgt door dit gme verhaal, gaan jullie dan extra aandelen kopen en zo ja welke vinden jullie dan extra interessant?
Deze datum staat al eventjes omcirkeld in m’n agenda inderdaad.
Het is nog een hoop “als”, maar als de grote squeeze gaat gebeuren dan lijken de kansen rond die datum toch veruit het grootst. Alles wijst er op.
Confirmation bias, uiteraard
Niet perse, ik heb wel een kort lijstje met bedrijven die ik interessant vind. Vooral consumenten bedrijven zoals JDE peets en Heineken/InBev (vooral de laatste twee denk ik dat wel goed gaan als alles straks weer open gaat).
Maar ik moet eigenlijk gewoon meer etfs kopen dus ik ben het komende halfjaar/jaar heel saai.
Hahahahahahahaha goede grap