Beleggen/investeren

Haha die zijn dicht vanwege Corona. Mogen wat mij betreft ook wel gesloten blijven haha :sweat_smile:

3 likes

Maar die zijn dicht he :joy: (edit hahahahaha @fahrenheit451 ik was nog bezig met m’n bericht maar precies )

Als zelfs een conservatieve belegger als jij wil instappen!

@fahrenheit451 ik vind het nu ook gewoon bestwel gezellig ofzo? En een beetje meedoen met geschiedenis maken.

Ik denk dat wat er ook gebeurt dit consequenties gaat hebben. Welk scenario ook de uitkomst gaat zijn.
Ik verwacht meer regels rondom long of short gaan (en dat lijkt me alleen maar goed).

2 likes

Haha ja ik kan hier echt nu van genieten. Zo lang dit vertrouwen er onderling blijft bestaan. De transparantie is er dankzij, de mensen die nu samen komen via social media. Ik hou echt vast totdat dit explodeert. Oh ja en sowieso dat er rechtszaken en wetten komen. Die zijn er nu amper om de markt te controleren.

2 likes

Ik ook! Ben ook wel een sucker voor dit groepsgevoel.
Ik heb ook vertrouwen in dat het nog gaat exploderen, maar ben benieuwd of we daar vanavond nog iets van mee gaan krijgen of dat het wachten is op maandag.

2 likes

Haha ja nadat ik me er goed in had verdiept wilde ik toch ook deel uitmaken van de revolutie. En we hebben genoeg reserve om niet wakker te liggen van een €320 verlies (prijs vh aandeel op dat moment).
Maar mijn man en ik beslissen dit soort dingen echt samen want het geld is ook van ons samen, dus als één van ons niet wilt doen we het niet.

4 likes

Hahaha spreek af dat hij je mee uit eten neemt als t straks tot de maan gaat :rofl:

@Monito ik denk volgende week ofzo. Verwacht vandaag geen gekke dingen meer.

Mijn vriend en ik hebben allebei 1 aandeel en we hebben afgesproken dat ons doel de librije + overnachting is :joy::money_mouth_face::sunglasses:

4 likes

Zoals het ook hoort! Iedereen moet zich comfortabel hierbij voelen. Niks tegen jouw eigen zin of die van je partner.

2 likes

Voor ons is het een vakantie naar Japan zodra Covid weer voorbij is. Als dat binnenkomt dan laat ik ook, wat overblijft van mijn inleg staan.

1 like

AMC loopt volgens mij sowieso achter op het hele proces van short squeeze, weer stijgen etc. dus denk dat we eerst te zien krijgen wat er met GME gaat gebeuren. En dan ook nog de kooprestricties in de US zullen ook invloed hebben gehad dat GME toch niet zo hoog ging als gisteren.

1 like

Ja klopt ik zie het nu! Moet een extra product aanzetten dus ga de test eerst doen

1 like

denk je dat iedereen ook echt blijft holden, zoals ze zeggen?

ik probeer reddit een beetje bij te houden maar man, das een dag- en nachttaak!

Oprecht, ja. De democratisering van de maatschappij door sociale media is een proces dat al een lange tijd bezig is. Dit is er (mogelijk) onderdeel van. Hier komt nu het prisoners dillema weer om de hoek kijken. Om dit spel te winnen moet iedereen elkaar nu blijven vertrouwen.

1 like
1 like

Jaa super goed artikel! Beetje een humble brag dit maar ik ben ook eens bij NOS 3 podcast te gast geweest. Fijn dat dit soort dingen ook gewoon besproken worden door de media.

1 like

Closed! Tijd voor weekend.

4 likes

Poe ja zeg. Wat een dag weer. Ben wel blij dat het nu even voorbij is. Er bestond de kans dat het langer ging duren.

2 likes

Wat lief :smiling_face_with_three_hearts: ik zat daar omdat ik een start-up had dat werkte en onderzoek deed naar nep nieuws. Wat doe jij voor werk?

2 likes

Screenshot van reddit!

9 likes

Ik snap er echt nog vrij weinig van, maar zijn er hier mensen die ook deze aandelen hebben? En gaan jullie ook niet verkopen dan? Omdat het dus nog meer waard gaat worden?