Ik krijg €1100 terug? Haha huh, ik ben helemaal verbaasd. Nouja, mooi meegenomen
Ehm er staat dat ik 15 euro terugkrijg? Vorig jaar kreeg ik 700 euro terug
Ik krijg helemaal niks? wat s dit
Jippie, ik krijg 43 euro terug.
Edit: en mijn vriend 32, we worden nog eens rijk.
Ben echt jaloers dat jullie allemaal geld terugkrijgen. Ik moet ieder jaar gewoon dokken
Als ik op de website kijk, staat er dat ik nog geen aangifte kan doen voor 2019 (alleen voorlopig). Bij jullie lukt het wel allemaal zo te zien? Weet iemand hoe dit werkt?
Ik krijg wss >2000eu terug. Eerst accountant nog naar laten kijken voordat ik te vroeg juich
OMG hahaha, zo dom!
Ik krijg 300 terug. Ik verbaas mij wel over al die getallen in de 1000 haha.
Oooooh ik krijg ook veel terug!!! Ben zo blij
Wij hebben een huis gekocht in 2018, dus ik dacht: ‘‘even checken wat ik allemaal in moet vullen’’. Heb het heel snel weer afgesloten en ga dit ontwijken tot het niet meer kan.
Ik moet 300 euro betalen . Vorig jaar ook al zoiets, echt super kut. Ik snap ook echt niet hoe dat kan of hoe zoiets werkt, ik studeer nog en heb een bijbaan. Ligt het dan aan overuren die je werkt oid? Toch maar eens in gaan verdiepen dan.
Hier nog een… 350 euro terugbetalen, heb een bijbaan inderdaad. Ik snap er niets van?
Vind het altijd zo eng om in te vullen
Je kan lactosevrij dieet aftrekken bij de belastingdienst ivm voedselovergevoeligheid.
Maar eigenlijk moet je daar een formulier van de arts voor hebben maar die hoef je niet mee op te sturen. Nu heeft mijn arts dit niet specifiek voorgeschreven maar vanuit het ziekenhuis werd dit wel aangeraden (alleen is het daarna niet meer in verder overleg gegaan) Zal ik dat dan wel/niet opgeven? met het risico dat de huisarts bij eventuele controle dat formulier niet wil ondertekenen.
EDIT: Heb alles ingevuld en met of zonder invoering van dieet krijg ik niks terug haha dus dan geef ik het ook maar niet op want heeft toch geen meerwaarde.
Huh, vorig jaar kreeg ik 1100 euro terug en nu helemaal niks? Terwijl ik dezelfde baan heb als vorig jaar en hetzelfde aantal uren werk ook.
Enige verschil is dat is vorig jaar eerst een half jaar student was, en na het studeren begon bij mijn baan.
Alvast veel plezier ermee, ik heb die draak van een papierenberg uiteindelijk 3x ingevuld voor 1 jaar en volgens mij klopt het nu nog niet, maar ik heb het zo gelaten
mompelt makkelijker kunnen we het… Blabla
249 betalen
Hier hetzelfde, had stiekem ook wel gehoopt weer iets terug te krijgen maar kom nu gewoon uit op 0. Ach ja, in ieder geval beter dan bij betalen
Ik snap niet hoe dit soort dingen werken.
Ik ben tot februari 2018 zes jaar student geweest (en daarvoor scholier en onder de 18) en ik moet het nu voor het eerst invullen over mijn baan. Dat is keurig voor ingevuld en de bedragen kloppen volgens mij wel. En nu krijg ik ineens meer dan 600 euro terug. Ik heb nog nooit iets terug gekregen of hoeven betalen. Waarom is dit?!
En ik ben 26 en laat hem altijd nog even door m’n vader controleren want ik ben altijd zo bang dat ik fouten maak.