Omg jaaa ik had Nichelle
Nieuw; Barbie Extra.
Ze stond op mijn ‘misschien’-lijstje want haar outfit is op zijn zachtst gezegd niet mijn smaak. Maar afgelopen week kon ik haar heel voordelig op de kop tikken.
Ik vind vooral haar gezicht heel mooi, haar blouse en haar panty. Haar haar vind ik ook interessant maar er zitten wat glitterdraadjes door die het doorkammen helaas niet makkelijker maken. Die verwijder ik denk ik nog.
Ze was heeeel lastig uit de verpakking te krijgen. Mattel doet bij sommige Barbies tig plastic tags in het hoofd om de Barbie stabiel in de doos te kunnen houden, maar het is een crime om die tags goed te verwijderen. Ze zitten namelijk tussen de haren in het hoofd en als je niet oppast knip je dan ook haar weg. Ik heb er echt wel 7 weg moeten knippen, bizar veel. Met veel geduld en een klein schaartje lukte het uiteindelijk.
Ze is een gearticuleerde pop, wat betekent dat ze minder bewegingen kan maken dan een Made To Move pop, maar wel veel meer dan een stijve Fashionista. En ze is curvy.
Het naadje van haar panty is iets los aan de achterkant, maar dat kan ik eenvoudig verhelpen met wat wit garen en een paar steekjes.
Al met al een pop met voors en tegens, maar wel met veel potentieel en ik denk dat ze na een kleine makeover helemaal naar mijn zin is.
Ik zou deze pop alleen al kopen om haar make-up en die wenkiessssss
Ja die zijn bijzonder hè! Die trokken mij ook over de streep.
Ik wil uiteindelijk deze kant met haar op (niet mijn foto’s):
Toch heb ik het idee dat Barbie minder populair is dan vroeger. Vroeger in de speelgoedwinkel was er echt een hele wand met Barbies en nu is het nog maar een klein gedeelte. Maar dat idee komt misschien ook omdat ik er zelf niet meer actief mee ben, dan leeft het natuurlijk ook minder.
Ik vond die outfits can die Barbies ook echt geweldig. Wil de helft van die kleding ook gewoon hebben.
MGA is volgens mij weer populairder en dat snap ik ook wel. Die Barbie Extra is bijvoorbeel een knockoff van Rainbow High en die tienerpoppen van LOL.
Stof is betere kwaliteit en details zijn net beter.
Maar volgens mij komt Mattel weer met Monster High, dus dan wordt Barbie ook beter.
Ik was een tijdje terug in een speelgoedwinkel en toen had ik van deze set met pop een foto gemaakt omdat ik dit als 9 of 10 jarige zeker leuk had gevonden.
Dat idee heb ik niet echt. Er is alleen meer aanbod van verschillende soorten poppen ten opzichte van vroeger.
Ik was laatst in de ToyChamp en die hadden een gigantische hoeveelheid Barbies (ook collector Barbies) en Steffi Love poppen. Echt 1 kant van een gangpad vol.
Ik denk dat LOL Surprise wel een gedeelte van de markt heeft ingepikt en zie dat dat onder de meisjes in mijn omgeving heel populair is.
Als we nou allemaal massaal Mattel gaan mailen dan brengen ze het sowieso uit
Ig gaf de mijne " piercings" door ze te prikken met naalden
Oh ja ik knipte al hun haren af dus was ook geen lieverdje hoor
De middelste is een nieuwe Fashionista, nummer 168. Haar ogen zijn zo mooi blauw. Prachtig contrast bij haar rode haren.
Klopt, dat wisselt per riem / heuptasje. Veel dingen van de reguliere Barbie passen ook de curvy, maar helaas niet alles. Gelukkig komen er wel steeds meer fashionpacks met curvy kleren.
De roze jurk van de kale Barbie past de curvy wel.
Oh en qua schoenen zijn er (voor zover ik weet) bij Barbie 4 soorten: regulier hoog (meestal hakken), regulier plat (slippers, sportschoenen, etc), tall/curvy hoog en tall/curvy plat. Dus dat is nog weleens gedoe.
Ja die is gaaf hè?
Ik had dit toevallig voorbij zien komen op insta!
Tof!!