Ik ga morgen deze maken: https://kookmutsjes.com/recept/kersencake-met-topping/
Ben benieuwd hoe die wordt!
Oeh, die ga ik denk ook maken van de week. Of anders appeltaart want die kan je tenminste invriezen en dan hoeven we niet alles meteen zelf op te eten
Hij was echt heel makkelijk te maken! Ruikt ook heel lekker. Denk dat we de komende 3 dagen gewoon alleen dit eten
Ik heb voor m’n zoontje, ook bij gebrek aan visite ook maar iets anders gemaakt dan ik had bedacht. Hij vond het evengoed leuk.
Gefeliciteerd nog
Jij ook nog gefeliciteerd!
‘Leuk’ hoe dit topic door de huidige situatie zo actief is, ik kijk graag naar andermans baksels!
Ik probeer het bakken tot 1 tot 2 keer per week te beperken, anders pas ik straks na de isolatie niet eens meer door het gat van de deur.
Hier heb ik ook een beetje last van. En bijkomend “voordeel” is dat baby het zo leuk vindt om erbij te zitten, is hij lekker stil… Maar wat moet ik met al die baksels? Zat al te denken om het bij de buren voor de deur te zetten, maar vond ik ook wat gek…
Sommige baksels kunnen ingevroren worden, dus dat doe ik ook af en toe. Dan zit ik niet met een hele cake.
Normaal deel ik met collega’s maar met thuiswerken gaat dat niet helaas.
Klopt! Alleen m’n vriezer zit al behoorlijk vol met “oo kunnen we wel bewaren voor als we niet meer naar buiten mogen voedsel”. Ik nam het ook altijd mee naar m’n werk. Probeer nu wel vaak recepten te verkleinen, is het net wat minder!
Hij is lekker, maar wel mierzoet. Had gehoopt dat ‘ie wat frisser zou zijn. Als ik ‘m nog eens maak, doe ik er minder suiker in.
Misschien een verzorgingstehuis in de buurt die wel wat wil(mochten ze het risico niet te groot vinden) Er zijn ook verschillende apps geloof ik waar je het op kan aanbieden
Plaatselijke Facebook?
Je kunt anders ook brood gaan bakken, dat heb je toch nodig en is schijnbaar nergens te krijgen haha.
De cake is af, maar vraag me af of het midden gaar is. Het voelt niet helemaal gaar aan, maar dat kan ook komen door de olie die erin zit. Ik bak eigenlijk altijd met boter. We zullen zien. Ik moet de topping nog maken.
Goed om te weten als ik dit recept nog een keer ga maken, dan zou ik ook minder suiker gebruiken.
@Chan Hij ziet er wel goed uit!
Wow zelfs met een bek voor makeup zie ik er nog niet zo mooi uit als deze cake
Ik heb net een stuk gegeten. Conclusie: teveel lemon curd in de topping naar mijn smaak. Ik had dit ook even moeten proeven tussendoor
Hij ziet er wel prachtig uit!
Ik had die ook laatst gemaakt. Zoooo lekker!! Wij hebben hem ook met 2 personen opgegeten