Dat klinkt inderdaad niet verkeerd! Wat heb je gebruikt voor cream soda?
Bij de Jumbo gekocht… blikje cream soda van A&W. Staat bij de Amerikaanse producten.
Ah super, ik wist niet dat de Jumbo dat had! Dank je wel.
Zaterdagochtend bakmoment: bananenblondies met frosting. Zelfs met minder suiker nog wat aan de zoete kant. Misschien dat ik hem de volgende keer wel zonder suiker maak omdat de extra banaan en de frosting het wel zoet genoeg maken.
Ik heb vandaag een kokos blauwe bessen taart van ottolenghi gemaakt, moest 55 minuten op 160 graden. Hij heeft er bijna anderhalf uur ingestaan waarvan het laatste deel op 180 graden. Klopt niets van uiteindelijk wel erg lekker. En volgende keer de bessen toch maar door de bloem rollen.
Ik ga straks de boterkoek uit de Bakbijbel maken. Heb alleen helaas niets iets anders dan een springvorm om 'm in te bakken. Hopelijk loopt het er niet helemaal uit.
Bakpapier in de vorm doen?
Dat is echt de story of my life. Ik kook graag nieuwe dingen, en kan bijna nooit normaal een recept volgen. Mijn vriend heeft het dan nog steeds over gerechten in het verleden waarbij ik geen idee meer heb hoe ik het heb gemaakt. Dus nu probeer ik het idd bij te houden in een (offline) blog.
Iemand ervaring met dit recept? Aanradertje? Het feit dat ik zo weinig ingrediënten nodig heb spreekt mij wel aan haha
Hij is zeker lekker!
Volgende keer doe ik de oven gewoon meteen wat hoger.
Had ook zijn witte chocolade cheesecake met cranberry compote gemaakt, ook erg lekker!
Ja een vriendin van me heeft deze laatst gemaakt voor haar verjaardag! De bodem was nogal dik + vettig en ik kreeg daar buikpijn van, maar dat was echt zonde want het was wel heel lekker. Ik denk dat het ook helpt als je de bodem minder dik maakt haha
Voor het eerst een recept uit de Taartenbijbel gemaakt Nog niet helemaal tevreden maar ik blijf oefenen!
Nou, ik vind dit al er uit zien als een meesterwerk! Zo mooi. Ik ben meer van het ugly delicious helaas.
Hahah dankjewel! Vanaf de zijkant is hij wel wat minder mooi omdat hij niet heel mooi hoog is geworden (had denk ik wat meer vulling in gemoeten) en niet helemaal mooi overloopt. Maar ik moet zeggen dat het vaak het geval is dat de mooiste taarten het minst lekker zijn! Dus don’t worry
Ziet er prachtig uit zo!
Smaakt hij ook goed
Was dit tegen mij? Dan bedankt! En ik ga ‘m zo proeven, zal ‘m reviewen dan haha!
Heeft iemand misschien een recept voor lactose vrije cream cheese frosting voor carrot cake / red velvet?
Kan je toch gewoon vervangen voor lactose vrije cream cheese en boter? Of zelfs vegan cream cheese en vegan boter
Ahhh shit, ik ben de naam kwijt. Maar ik was eens in Haarlem en daar at ik een mega lekker taartje, dus ik vragen wat de frosting was. Bleek alles vegan te zijn ze gebruikte vegan eiwitten ofzo. Het kwam in ieder geval weg bij de Appie.
Toevoeging: het tentje heet Mica en daar moet je heen
Ik eet verder niet vegan, maar dit was zo ontzettend lekker.