Oh sorry ik heb hem nog nooit gebakken (staat wel op het lijstje), maar ik wist ongeveer waar ie stond.
Ja daar zat ik ook aan te denken idd maar weet niet of dit kan. Wellicht dat @moderators iets weten? (Als ik hiervoor jullie een @ maar sturen)
Geen probleem , bedankt voor je hulp!
Ooohhh mijn bretonse koekjes hebben geen randje gekregen. Ergens is iets misgegaan. Voor de smaak maakt het natuurlijk niet zoveel uit maar de volgende ronde wilde ik ze “vullen” met nootjes en dat was mét randje toch leuker geweest.
Ik heb hem in een springvorm van 24 cm doorsnede gemaakt. Kan zijn dat als die vorm niet goed genoeg sluit er iets uit lekt. Maar in principe moet het goed gaan!
Ja en welke recepten neem je dan mee. Want niet iedereen vindt hetzelfde recept een succesrecept. De custardkoekjes bijvoorbeeld, er zijn veel fans maar er zijn ook mensen die ze te droog vinden.
@Belle Ik vind ze wel mooi gebakken! Zijn ze lekker?
Ik vind ze er heel mooi uit zien. Mooi gebakken/mooie kleur!
Dankjewel! Ik ga dat dan ook gewoon proberen en binnenkort maar eens wat extra dichte bakvormen aanschaffen. Zou ook graag eens madeleines bakken dus een madeleinevorm (?) Staat ook op het lijstje .
Dat is ook een goede idd. Want die is ook al heel vaak gevraagd. Hm. Nou ja ik vind het linken ook niet erg hoor maar het viel me op dat recepten die door iemand zijn getypt of als foto zijn gedeeld en moeilijk terug te vinden is.
Weet niet of jullue bekend zijn met de optie van een label aan maken? Dan kan je heel makkelijk door post bewaren. Maar goed als je dat niet hebt gedaan en zoekt… lastig. Al komen we e samen altijd wel weer achter
Nou ja, als iemand van jullie zin heeft om alle links te verzamelen, kunnen wij ze er wel in plakken. Maakt niet zoveel uit of dat extern is of een post van hier.
Ja dat doe ik inderdaad.
En als ik het gemaakt heb en het is een goed recept, dan sla ik het in mijn eigen Google Docs op met eventuele notities, voor het geval iemand zijn of haar account verwijdert.
@lula Dank!
@Citroenlimonade en ik hebben al even contact gehad en we zullen een overzicht verzorgen.
Dat niet geen probleem zijn om te doen! Linken naar externe websites gaat automatisch toch?
Mijn dochter en man vroegen weer om wafels.
Ik gebruikte de laatste keren een ander recept, en dit is mijn favoriete recept tot nu toe.
Vanwege de hoeveelheid halveer ik het recept.
Ze zijn lekker knapperig van buiten, maar zacht van binnen. We hebben er nu weer een paar over, die warm ik morgen op in de oven.
Ik heb vandaag naturel, chocolade en citroen muffins gebakken. De chocolade smaken als een brownie, zo lekker! afbeelding|375x500
Edit; geen idee waarom m’n foto niet normaal wilt verschijnen.
Heeel lekker! Krijg gelijk zin in brownie
Wij vieren vandaag ons nieuw jaar dus heb last minute besloten om toch nog een taart te bakken.
Het is een rafaello taart. Althans, dat was de bedoeling Heb zelf nog tussen elke laag ananasjam toegevoegd en wat gehakte rafaello’s.
Ben blij dat ik dat heb gedaan want vind hem meer iets hebben van een slagroomtaart en proef niet zoveel van de witte chocolade terug.
Ga hem binnenkort nog maar eens maken en dan een ander recept proberen!
Nu heb ik jouw muffins forever op m’n telefoon staan. Echt zo’n foto die je dan 100 jaar later tegenkomt en geen idee meer hebt hoe of wat
als deze in de etalage van een bakkerij zou staan zou ik zeker naar binnen gaan.
Gelukkig nowruz