Wauw gaaf!! En je taartjes zien er heerlijk uit
Wat goed! Had je die 37 taarten ook al echt gemaakt of waren dat bestellingen? Lijkt me niet te doen in een gewoon keukentje haha.
Ik ken je niet, maar ik ben helemaal trots op je. Ik liet het ook aan m’n vriend zien toen je het op Instagram deelde. “KIJK DAN! ZIJ MAG GEWOON HAAR EIGEN TAARTEN VERKOPEN IN EEN WINKEL! KIJK HOE COOL!!!”. Haha, ik ben echt enthousiast. Vind het zo leuk voor je! De taarten zagen er ook super lekker uit. Wat leuk dat je die aantallen noemt. Echt veel zeg!
Wat een prestatie!! Mag je heel trots op zijn, en je taartjes zien er echt heel goed uit
Wat een lieve reacties allemaal Heel erg bedankt!
@CrokyBolognese Ik heb alles thuis voorbereid en daar het deeg uitgerold en afgebakken en de taarten afgemaakt! Aan die tafel deed ik dan de finishing touch, dus voor de lemon pie was dat de meringue op de taart spuiten en afbranden en voor de slof was dat het fruit verdelen en afmaken met poedersuiker. Ik had 40 taarten in totaal, dus die overige 3 heb ik aan het personeel geveven!
Leuk! Ik heb ook de oven tijd van het eerste recept aan gehouden. En de abrikozen puree heb ik niet de hoeveelheid citroensap verdubbeld (was ook niet nodig, het smaakt al best zurig). Heb trouwens geloof ik ook maar de helft/tweederde van de abrikozenpuree er op gesmeerd, maar was genoeg.
Ik ben de matchakoekjes aan het maken die hier een keer langs kwamen. Alleen heb ik altijd moeite met koekjes die je moet oprollen. De lagen raken altijd wat los van elkaar en de lijntjes worden niet heel netjes. Iemand tips daarvoor? Hopelijk ziet het er na het bakken redelijk uit
Laagjes aan elkaar plakken met wat losgeklopt eiwit?
Zo logisch! Ga ik de volgende keer proberen
Het is bij lange na niet zo mooi en fancy als jullie creaties hier. Maar ik heb de no bake honing en tijm cheesecake van Ottolenghi gemaakt.
Wat ontzettend leuk om te doen! En heel knap ook!
Oh die wil ik ook nog eens maken! Lijkt me een bijzondere combinatie.
Oeh die is zoooo lekker!
Ik ging deze maken omdat de foto me overgehaald heeft, zo geel. Maar bij mij werd hij totaal niet zo hoor haha…
https://www.eefkooktzo.nl/lemon-bars/
Ook de bodem is heel vettig en zacht, totaal niet kruimelig zoals zij zegt. Nou ja, de smaak is volgens mij wel lekker maar dat proef ik later wel.
Ik heb ook van de 2 citroenen waar de schil van geraspt was een lemon curd gemaakt.
Waren die brownie koeken die hier steeds gedeeld worden nou van Tanya Burr qua recept?
Nee een NL vrouw van instagram maar ik heb ze wel vaker ergens voorbij zien komen, zij zal ze zelf ook wel weer ergens vandaan hebben.
Als je nog niks gekozen hebt, deze heb ik via hier en al 3 keer gemaakt. Zooo lekker
Edit: oh lol zie nu je post hierboven haha
Die uit de link onder de beginpost toch? Die insta link
https://www.instagram.com/p/CKbe_yfgPw2/?igshid=vkd69dbaw3eq
Thanks!