Ik heb weer eens slecht gelezen en nu is mijn taart mislukt en kan ik morgen weer naar de supermarkt voor poging 2. Zo kut en zonde
Heb je hier een recept van? Ik heb even terug gekeken maar kan t niet vinden…
Dat was ik inderdaad! Gister in de oven geweest en erna weer 24 uur koelkast. Hij mocht vanavond aangesneden worden maar had avonddienst. Ga morgen eigenlijk ook weg de hele dag, maar ik wil ze echt proberen dus ik denk dat het mijn ontbijt gaat worden
Zal hier foto’s laten zien!
Ziet er heerlijk uit!
Ik heb alleen één vraag: hoe kun je koekjes over hebben?
Haha ja ik snap de vraag
Ik krijg regelmatig producten via het werk van een familielid en vaak zijn dat ook vrij grote verpakkingen.
Natuurlijk!
Veel plezier met maken
P.S. ik weet nu eindelijk hoe je een post kunt linken, maar nu ben ik te lui om het bericht van citroenlimonade terug te zoeken in deel 1 Dus deel even mijn eigen bericht haha
Haha heel erg bedankt!
Weet niet wie het recept voor browniekoeken als eerst deelde bedankt! Afgelopen woensdagavond gemaakt en zijn zo ontzettend lekker. Hou echt van chocoladekoekjes en dit is een van de lekkerste koekjes die ik in de afgelopen tijd heb gemaakt.
Heb het recept aangepast zodat het vegan is. Twee lijnzaad eitjes ipv ei, wajang boter en vegan witte chocolade met kokos er door. Had niet verwacht dat het zo goed zou uitpakken.
Geen foto helaas want de koekjes zijn al op.
Ik ga vandaag (hopelijk) abrikozen-roomkaas babka’s maken met een crumble bovenop. Nu al zin in
Ik ga vandaag brownies maken en fudge denk ik. Kwam net nog een potje gecondenseerde melk tegen en fudge is de hemel, dus kan niet beter.
Ik ga ook iets bakken vandaag! Voor het eerst in jaren, dus maak me wel zorgen maar het zijn simpele koekjes en ik ga me gewoon strak aan het recept houden. Half voordeel is wel dat het zo’n irritant “gezond” recept is met eiwit poeder enzo dus het zal sowieso een beetje anders zijn, dus ik heb 0 verwachtingen en als het mislukt geef ik de schuld daaraan haha
Ik heb mijn marmercake in de oven staan, maar ik twijfel of die er mooi uit komt straks. Het leek ook alsof mn boter/ei mengsel geschift was.
Bij mij staat er een ricottacake met blauwe bessen in de oven. Het beslag is heeeerlijk dus ik denk/hoop de cake ook.
Mmmm lekker
Maar goed dan snap ik dat je nog wel eens wat over houdt
Hier ook het notentaartje geprobeerd, maar de melk is ontploft Denk een te kleine vorm in combinatie met dat mijn oven toch warmer is dan hij aangeeft. Laten we hopen dat ie lekkerder smaakt dan er uitziet haha.
Hihi dit ziet er echt heel grappig uit! Je hebt wel een mooie bloem in het midden die heel goed opvalt zo! Ik hoop dat die lekker is. En ik weet niet of je een 24 doorsnede vorm hebt? Die zou prima moeten zijn.
Ja die heb ik wel (springvorm), maar die is ooit gevallen waardoor de ring niet overal goed meer aansluit. Normaal geen probleem, maar omdat er stond dat ie kan lekken, heb ik een kleinere gepakt van 18 cm. Ik zat al te twijfelen, maar dacht probeer het toch. Misschien toch maar eens op zoek naar een andere 24 cm vorm haha
Ze moeten nu nog rijzen en dan komt er nog een crumble op, ben benieuwd!