Heel leuk zo’n quiz! Misschien nog vragen naar de populairste babynaam van 2018?
Wat is 30 seconds?
Dit klinkt nou als een baby shower waar ik me zelfs zou vermaken!
@Suvi voor de pubquiz:
Welke rapper vergezelde Justin Bieber in zijn hit “Baby” (Ludacris)
Uit welk jaar stamt “Hit me baby one more time” (1999)
In welk land speelt de populaire Netflix serie Baby zich af? (Italië)
Ik heb verder geen ideeen voor activiteiten want het klinkt echt al super tof wat je hebt verzonnen!
Ik ben opeens een van de organisatoren van een babyshower. Don’t ask. Ik heb expres geen app-groep aangemaakt, omdat ik geen zin heb om van tevoren al twee weken over die babyshower te kletsen. Maar verder gaat het vast leuk worden.
https://mamasophakken.nl/hoe-organiseer-je-een-babyshower/
Hier staan onderin heel veel woorden voor 30 seconds.
Via een dm kan ik je ook de gemaakte versie sturen. Ik heb de kaartjes in Canva gemaakt.
Ik heb een keer een wijnproeverij (met lekkere hapjes) gedaan bij wijnbar Paulus. Misschien doet hij ook wel champagnedingen
Als je een e-mailadres dm’t stuur ik het jouw kant op
Canva.com is een site waar je heel makkelijk dingen kunt ‘vormgeven’ als je dat eigenlijk helemaal niet kan.
Mag ik ze misschien ook? Ik organiseer de babyshower van mijn zus en ze had me al gezegd dat ze geen domme spelletjes wilde spelen met babyhapjes en nep poep. 30 seconds vind ze heel leuk.
Wij gaan ook nog een spel doen met babyfoto’s. Iedereen neemt een baby foto mee en dan moet je raden wie het is.
Laat maar weten naar welk e-mailadres ik het kan sturen. Hopelijk staat mijn profiel open daarvoor. Ik heb nog nooit dm’s gebruikt, haha #amateur.
Zou even in het Amsterdamtopic kijken, daar staan veel restauranttips!
Ik organiseer binnenkort een babyshower, maar ben zelf nog nooit bij een babyshower geweest aangezien dit mijn eerste vriendin is die een baby krijgt. Ik merk dat ik het daardoor echt lastig vind wat er nu van me wordt verwacht en hoe ik het aan moet pakken. Wie nodig je uit, alleen vrouwen, ook de moeders of juist alleen vriendinnen? Hoor je cadeautjes te geven? Spelletjes te doen? Wanneer moet je een datum gaan prikken? Ik lees hier ook iets over appgroepen, moet ik die aanmaken??? HELP. Jullie merken al, ik ben in paniek
Ze houdt in elk geval echt niet van de typische babyshower dingen, dus we hadden het idee om naar het strand te gaan en dan gewoon ergens lekker wat eten en drinken. Maar dat voelt nog wat incompleet. Jullie advies en tips voor mij? Ik vind die quiz die hierboven is genoemd in elk geval heel leuk, ze houdt daar zelf ook echt van!
Oh gut ja krijgen we dat
Zal ook ff nuttig advies proberen te geven: bij mijn zus waren moeders er ook, verder alleen vriendinnen en ik als zusje dus en schoonzus. En we hebben alleen gehightea’d. Was ook echt meer dan prima! Hoeft allemaal niet heel uitgebreid te zijn denk ik. Zeker als ik naar deze vriendin kijk is mijn beste gok: lekker eten en (bord)spelletjes en relaxed.
Heb jij niet al ervaring met dit soort dingen als tante zijnde? Kom ff met wat geweldige ideeën
Hahaha ja zie mijn aanvulling
Je ziet de datumprikker wel verschijnen
Hahaha cant wait😍
Ik had gister mijn babyshower. Ik had al aangegeven geen typische babyshower te willen. Alleen met mijn beste vriendinnen hebben we gebowld, high soep en daarna nog wat gedronken in de stad. Vond het echt top op deze manier!
Hadden ze onder het eten nog iets van een spel element ofzo erin gedaan?
Ik ben nu een babyshower aan het organiseren waarbij we een high tea gaan doen en het lijkt me wel leuk om iets te doen tussendoor, maar dus wel onder het high tea’en, maar echt hele spellen lijkt me dus niet handig.
En wat zou handig zijn met cadeautjes? Achteraf of als eerste laten geven en uitpakken? En moet ik nog zeggen dát ze een cadeautje mee moeten nemen?
Alle omschrijvingen die ik lees van het organiseren vind ik zo overdreven en onzin. Hele lijsten opstellen van wat ze nodig heeft en al dat soort ongein en dan bijhouden wie wat koopt pffff
ik heb ook een high tea georganiseerd. voor het enige “spel” dat we hebben gespeeld, had iedereen een babyfoto van zichzef meegenomen en moest mn vriendin raden wie wie was. als ze iedereen goed had mocht ze het cadeau uitpakken (wij hadden gezamenlijk 1 cadeau gekocht, iets wat nog op hun baby uitzet lijst stond, getipt door de vader in spé).
sowieso is het een goed idee om de partner erbij te betrekken. die kan je voorzien van namen en contactgegevens van alle mensen die de moeder in spe er bij zou willen hebben en je kunt de partner in het complot betrekken