sowieso een verschrikkelijk idee zo’n groepsapp. niemand zit erop te wachten en het is altijd een kippenhok.
ik heb ook wel eens gehad dat mensen het te duur vonden en zij besloten dan het dag programma over te slaan en aan te sluiten bij het eten. Helemaal prima als ze dat van te voren aan hebben gegeven want je kunt niet in iemands portemonnee kijken en het staat ze natuurlijk vrij hiervoor te kiezen.
Al kun je met wat meer moeite wel voor minder geld iets organiseren. Dan wordt het alleen geen dag met een workshop piemel knutselen en uiteten. Ik heb een keer voor €50 een picknick in een park gehad,we deden wat simpele maar leuke spelletjes in het park, daarna een zelfgemaakte speurtocht door de geboortestad (veel geleerd over de stad zelf en de bruid zelf, was echt tof in elkaar gezet) van de bruid en ‘s avonds bij een van de meiden thuis een superleuk etentje met lekker eten, veel wijn, muziek en leuke kaartspellen met persoonlijke vragen over het bruidspaar. Om 3:00u gingen we rollend van tafel. De bruid heeft een geweldige dag gehad en ik moet zeggen het was voor de rest van ons ook super geslaagd. Heel relaxed, laagdrempelig, geen gekke activiteiten want hi ha ho het is wel een vrijgezellenfeest. Dus zo kan het ook maar het kost wel wat meer moeite en het is voor sommigen wellicht niet zo spectaculair.