Babyshowers, vrijgezellenfeesten etc

Wil je hem wellicht ook naar mij sturen? M’n zus is zwanger

Dat probeerde ik en toen ging ie alles aan haar vertellen en vragen, dus die vraag en vertel ik niks meer.

oh lekker suf ook

Onder het eten hadden ze geen spel element erin gedaan. Er stond toevallig een kletspot op tafel dus we hebben wel steeds daar een vraag uit gehaald en gesteld.
Met zijn alle hebben ze twee grote cadeaus gekocht en tijdens het eten gegeven. Daar ben ik ook heel mee blij ipv allemaal kleine cadeaus waar ik misschien niks aan heb.

Als je een dm stuurt met je e-mailadres dan stuur ik hem jouw kant op :smile:

Ik organiseer dus binnenkort een babyshower (mijn eerste). Ik wilde een datumprikker met 3-4 data rondsturen en dan de datum prikken waarop de meeste kunnen. Degene met wie ik het organiseer, vond het een beter idee om gewoon zelf een datum te prikken.

Maar nu is alles geregeld en kunnen er dus al 2 belangrijke mensen niet :pensive: Ik voel me dan gelijk schuldig en wil het liefst meteen alles verzetten.
Wat zouden jullie doen?

ik zou alsnog een datumprikker doen en een datum zoeken waarop (bijna) iedereen kan.

Ook nu achteraf nog? Het lastige is dat het in een vervelende periode plaatsvindt (eind mei/begin juni) met veel festivals, verjaardagen en mensen die op vakantie zijn. Dus een datum waarop iedereen kan, lukt sowieso niet. Ook @Roguee.

Ik ga maar even overleggen met die vriendin.

nee wanneer iedereen kan zit je waarschijnlijk al
in november 2020. :see_no_evil:

maar ik zou proberen in te schatten hoe belangrijk deze personen zijn voor diegene voor wie de babyshower is. als het echt niet zonder deze personen kan zou ik het verplaatsen. er is vast wel iemand die een feestje of festival wil laten schieten voor de babyshower, zou ik tenminste geen probleem vinden voor een goede vriendin (al kan dit voor iedereen anders zijn natuurlijk).

Nee een feestje van een dag niet, maar er zijn natuurlijk veel meerdaagse festivals en dat is wel anders. Daarnaast zijn er gewoon best veel mensen op vakantie. En de datum die we nu hebben bleek een goede vriendin van haar jarig te zijn, oops. Dit soort taferelen krijg je als iedereen social media verwijdert, daardoor kon ik dit allemaal niet checken :joy:

Ik ga even met de andere organisator overleggen om te bepalen wat we het beste kunnen doen.

ja altijd lastig een grote groep! als het overdag is kan die vriendin mss wel haar verjaardag in de avond vieren, hopelijk denkt iedereen mee in oplossingen. succes!!

Ik organiseer volgend weekend een vrijgezellenfeestje voor m’n nichtje en ben nog op zoek naar leuke spelletjes/quizjes die we aan tafel kunnen doen! Niet te extreem/genant, want we zitten in een restaurant en ik wil de boel graag heel laten haha. Iemand nog tips of ideeen?

Wie ben ik? Met post its op je voorhoofd geplakt en dan raden wie je bent?

1 like

weet niet hoe creatief je bent en hoeveel tijd je nog hebt wij hebben een relatietest gemaakt voor de bruid. wij hebben een aantal vragen bedacht over hun relatie en over de bruidegom. deze hebben we hem eerst laten beantwoorden waar zij niet bij was. op haar vrijgezellenfeest moest de bruid daarna antwoord geven om te kijken hoe goed ze hem en hun relatie kent. was erg geslaagd, al zeg ik het zelf haha.

1 like

@Roguee leuk idee! Ik kan ook vast wel zoiets in elkaar flansen.

@Axolotl ook een leuk idee! Misschien met mensen/dingen die bruiloft gerelateerd zijn haha

1 like

Wat voor soort cadeautje hoor je te geven op een babyshower? Moet je iets geven voor de moeder of voor de baby (of allebei…)? En welk budget? Ik heb over een aantal weken een babyshower en ben nog nooit naar zoiets geweest, maar er werd al wel gezegd dat je een cadeautje moet meenemen.

Bij de babyshowers waar ik geweest ben werd steeds duidelijk gezegd dat het om een kleinigheidje gaat. Ken je het groepje goed? Ik zou het dan een beetje op elkaar af proberen te stemmen.

Edit: en cadeautje voor moeder of voor baby is volgens mij allebei wel prima!

1 like

Als aanvulling op @Mhysa:
Of een grote hydrofiel luier oid. Vond ik iig mega chill om te krijgen

1 like

Ik vond het ook afschuwelijk :hot_face:

1 like

Voor mij kost een klein cadeautje ongeveer 10-15 euro afhankelijk van wat ik tegenkom, maar dat is persoonlijk inderdaad. Sophie is in elk geval een superleuk cadeau, valt volgens mij altijd in de smaak! Boekje is ook leuk, bv een contrastboekje speciaal voor baby’s.

1 like