Ah thanks, ja dat vind ik ook!
Een collega van mij heet Gabriel, met als bijnaam/roepnaam Gaby. Misschien is dat nog een optie?
Ah thanks, ja dat vind ik ook!
Een collega van mij heet Gabriel, met als bijnaam/roepnaam Gaby. Misschien is dat nog een optie?
Hele mooie naam, maar in mijn ogen wel mooier voor een meisje inderdaad!
Ik love oer Hollandse namen!!! Mijn favo meisjes naam is; Fockeline en voor een jongen; Steye
Maar goed vond het voor mān mini latina niet zo passend haha.
Wij vonden Jesse heel leuk in het Engels. Sinds breaking Bad
Maar met een Hollandse J minderā¦
Overigens zijn we er hier voor meisje 100% uit en voor jongen 80% ofzo
Ik vind Roman echt heel mooi voor een jongen maar dan hoe ze het in Spanje uitspreken. Wordt niks in Nederland denk ik
Haha ik vind Willem/Pieter/Jaap echt geweldige namen voor een jongen! Maar toen werd het een meisje en hadden we geen idee.
Ischa vind ik ook heel mooi trouwens, en wij zijn 2 dagen voor de geboorte nog van naam geswitcht en wat ze zeggen klopt echt, zodra de baby er is hoort de naam bij diegene en is de twijfel weg! Wij hadden zelfs na de geboorte nog even discussie van doen we B? Of is het toch een I? En ook als we voor de andere naam waren gegaan was het goed geweest.
James maar vind mn man helaas niks dus jammer maar helaas.
Mijn lievelingsnaam Maar niet voor hier in zuid limburg
Hier hetzelfde. Probeer hem nog steeds een beetje door te drukken, maar ik denk dat onze zoon naamloos door het leven gaat
Zo vind ik namen als Bentley en Harvey echt super leuk, maar niet voor hier in NLā¦
Waarom specifiek niet in zuid-limburg dan?
Hebben jullie nog geen idee?
Zo heet mijn zoontjeā¤
We hebben we namen die we beide wel leuk vinden, maar we hebben alle 2 een andere naam waar we verliefd op zijn.
Omdat mensen in mijn omgeving klanken best lang kunnen trekken zodat het maateejooo zou worden, en dat vind ik niet mooi!
Ahh dat is inderdaad wel heel lastig! Gaan jullie dan nog opzoek naar iets anders of gaat iemand water bij de wijn doen?
Ik heb nog hoop dat hij water bij de wijn doet .
Nee die andere namen zijn ook leuk, maar ben gewoon verliefd op James.
Ik kwam in een boek Philomeen tegen. Vind ik ook wel wat hebben, maar mān man gooide de naam meteen over de schutting.
Ik ken iemand die zo heet, ze wordt altijd Philo genoemd. Vind het wel leuk!
We hebben een naam die klinkt als een vernoeming naar een bekende artiest maar ik wil niet dat mensen dat denken. Overigens is het wel echt een toffe artiest maar ik ben niet superfan genoeg voor een vernoeming.
Hopen dat het een meisje wordt dan maar.