Oh wat irritant die twijfel nog! Wel heel fijn dat je nog terug mag komen.
Kon ze verder wel alles checken of dat ook niet? Hopelijk was alles goed.
als dit allebei jullie favoriete naam is en dit de enige reden zou zijn om het niet te doen, zou ik het Ă©cht niet laten! gewoon doen dus!
Gewoon doen.
Ik zie niet in waarom dat raar zou zijn, gewoon doen.
Meisje: Hester (all time favoriet)
Jongen: Lars (denk ik)
Vind jongensnamen echt veel moeilijkerđ„ș
En weer weg, thanks voor de input allemaal
Ik vind Faas echt heel leuk en Job een goede tweede!
Ik stem van die namen ook op Faas! Moeilijk hĂš, namen. Wij hebben ook lang getwijfeld maar nu hij definitief is, gaat hij ook nu al bij hem passen haha. Dat we laatst een andere leuke naam zagen, maar nee, niet ons (ongeboren) kind haha
Het is verschrikkelijk, bij de eerste hadden we de naam zo gevonden en hoeveel namen ik ook zag, ik heb geen seconde meer getwijfeld.
Faas was de eerste optie die we hadden, toen kwam Job, vervolgens kwam mân man met Koen en hebben we Lars nog toegevoegd.
Ik vind Koen echt een hele leuke, vrolijke naam.
Ik ken de naam van je eerste kindje niet, dus weet niet hoe het combineert, maar vind Faas zeker niet te bijzonder of vergezocht of zo! Is denk ik meer oud-Hollands, of niet?
Ik vind Faas en Koen heel leuk! maar dat hangt een beetje af van de naam van zijn broer. Als dat een Bert is, zou ik Faas toch iets te modern/apart vinden in combinatie daarmee en Koen is iets klassieker. (deze twee gaan ook op mijn lijstje van namen voor later!)
Ik vind Faas ook mega leuk! Vind het helemaal niet te apart ook, kan echt priiiima. Job vind ik overigens ook echt een hele toffe naam, al jaren! Nu ik er over na denk vind ik Koen en Lars beide ook leuk. Bij Koen denk ik wel meteen Koentje Meloentje maar goed dat kan aan mij liggen haha. Lars zou ik zelf heten als ik een jongetje was en hoor het hier in mijn omgeving niet bijzonder veel. Succes met keuze maken, ik snap je struggle
Ik vind Faas ook het leukste uit dit rijtje en in mijn oren niet apart. Mijn 2e keus zou Job zijn, maar ja, het is niet mijn kind
Dit is zo ongeveer precies mijn gedachtegang haha. Alleen zeg ik Koen poep onder je schoen
Niet quoten, dit haal ik zo weer weg:
Onze andere zoon heet
Faas en Job vind ik heel leuk! Mijn broertje heet Koen dus ik vind het lastig om een mening over die naam te vormen, haha. Ik vind Faas overigens super leuk combineren met de naam van je andere zoontje!
Ik vind Faas daar het beste bij passen!
Ik vind Faas echt ontzettend leuk. Die staat ook zeker op mijn lijstje mocht er ooit nog eentje komen.