Als je de nieuwe optie echt leuk vind zou ik daar gewoon voor gaan. Je weet toch nooit of je überhaupt nog een jongen krijgt. Vind trouwens de jongens naam die jullie zo graag willen ook prima samen kunnen met de meisjes naam, zonder bepaalde associaties hoor.
Misschien is het vooral onze eigen koningshuisassociatie haha, en inderdaad zul je zien dat we de naam niet kiezen en alleen meiden krijgen. Goed om te horen dat niet iedereen direct die associatie heeft!
Vind ik ook, zou de link niet leggen.
Ik zou die link ook niet leggen
Ja Mies stond ook lang op ons lijstje! Totdat een goede vriendin drie weken geleden dochter Mies kreeg
Ahh jammer zeg! Misschien Noor? Noortje? Haha
Nog wat klassieke Nederlandse namen die zo in me op komen: Elsemieke, Jolijn, Annemijn, Elise, Janneke, Eveline, Laurine, Jasmijn, Léanne/Lianne, Frederique, Marit, Babette, Marleen, Rosalie, Bibianne, Florentine, Guusje, Isabel, Florine, Susanne, Olivia, Bente, Fenna, Robyn, Maxime
Aleid of Leida?
Bette?
@Ketel Onze dochter heet Madelein. Ook favoriet zijn Jozefien, Willemijn, Rixt en Margeaux. Lekker hockey.
Mijn favo naam allertijden is:
Fockeline
Maar dat vond ik nu niet echt iets voor een halve latina.
Caro, Keet, Leddy, Pomme, Wietske, Inou, Ava, Abby, Juul, Daya, Mik, Sem, Jet, Joey, Aya, Liz, Noé, Belle, Liv, Maysie, Max, Ayse, Lowie, Lois (zoals je het schrijft of uitgesproken als Lowis), Luca, Janne, Philou, Amy, Evi, Lexie, Lea, Renske, Maddy, Zoë, Chloë, Kenza, Dani, Alexis
Jaaa dat is ook weer zo! nou ja mocht ze er als n echte boeren kaaskop eruit komen
Joh het komt wel goed. Wij hadden een naam en toen onze zoon geboren werd dachten we NOPE dit is het niet.
Dus die heeft een paar uur lang zonder naam geleefd. De verpleegkundigen in het ziekenhuis kwamen élk half uur vragen ‘en heeft deze knul al een naam?’
Want ze moesten de ontslagpapieren in orde maken.
‘Euhhhh nee nog steeds niet ’
Dus toen zaten we ter plekke nog te googlen en ineens Bingo
Dat geeft me moed! We hebben er allebei een beetje slecht van geslapen vannacht, maar we hadden ook zoiets van we zouden eventueel nog na de geboorte de knoop kunnen doorhakken. Het stomme is dat er normaal helemaal geen twijfelaars zijn en dan kom je er bij zoiets belangrijks niet uit.
Ja dat hebben wij normaal gesproken dus ook niet. En ineens wisten we het niet meer, maar onze zoon was gewoon echt geen Stan toen we hem zagen (die naam hadden we eerst)
Uiteindelijk is het iets heel anders geworden en nu past het precies
Ik vind Doris ook heel erg leuk maar die is het bij ons niet geworden.
Niet teveel zorgen over maken, je vindt echt wel een naam die bij jullie kleintje gaat passen. En anders maar na de geboorte!
Ik zoek een jongens- en meisjesnaam bij de naam
Bowie!
Eisen: 2 lettergrepen, niet Nederlands, beetje stoer, geen S in de naam of een X (Jax > JakS etc) en ook het liefst geen top 200 naam
Joa, Juno, Lennon, Lio, Manu, River, Aiden, Jace. En voor meisjes iets van Jela, Indy, Jackie, Yuna, Charlie?
Wow, lastig. Ehmmmm: Bobby, Teddy, Charlie, Sammy, Lenny, Mace (Mays, Maese), Lora, Joah, Eloi