Babynameninspiratie

Wies, Sien, Lea, Pomme, Lieke, Hille, Pia?

Novi?

Neeltje?

Paar super namen hebben jullie genoemd! Neeltje, Cato, Pien en Elin vind ik allemaal heel leuk! Gaan op het lijstje. Maar nog geen wow gevoel nog

We zoeken iets een beetje aparts, vind deze namen denk ik nog iets te ‘gewoon’
 maar blijf vooral roepen haha!

2 likes

Haha ja ik dus ook! Maar mijn man is niet overtuigd! :confused:

1 like

Linne, Ella, Jitte

Tove, Inte, Marin, Lua, Rea, Kaat, Mijs, Luus, Veer?

OMG ja :joy:

Ik heb zelf een hele grote favoriet (1 van mijn eerder genoemde) maar die krijg ik er echt niet doorheen
 en van manlief komen maar weinig suggesties. Zucht!

Oh help we hebben net onze naam overboord gegooid :weary:. We waren toch niet overtuigd dat het echt bij ons past en ik ben morgen 39 weken zwanger

4 likes

Nohhh Wat is er gebeurd dat ie niet meer past?! Is er een back-up?

1 like

We waren vanaf het begin niet 100% overtuigd het was een soort compromisnaam. En toen liepen we vandaag even in het bos en hadden we allebei zoiets, het is hem niet hù
 we hebben haar twee maanden zo genoemd maar op een of andere manier kunnen we er toch niet aan wennen. We hebben een back-up, maar als we die kiezen valt onze jongensnaam (waar we direct allebei verliefd op waren) voor een eventuele toekomstige jongen af. Dus we twijfelen toch een beetje aan de ‘nieuwe’ naam ook. Waaarom maken we het onszelf zo moeilijk :sweat_smile:.

Jouw forumnaam vind ik trouwens ook heel leuk maar krijg ik er bij m’n vriend niet door helaas. Iemand nog een suggestie voor een klassieke Nederlandse meisjesnaam? Dieuwertje vind ik heel leuk maar vind vriend te lastig qua spelling omdat hij dyslectisch is.

1 like

Ik vind het leuk om met je mee te denken haha. Nog een paar: Coosje, Pim (voor een meisje), Cato, Klaar (ken n superschattig meisje die zo heet), Claartje, Fiep, Fieke

Ojeeeeetje!!! Het is ook zoooo tering lastig.
En wachten tot jullie haar zien misschien?

Vind die naam trouwens echt super leuk!

1 like

IDEM DITO.
Ik blijf maar roepen en alles is mwah of NEE
:joy:

Ahh lastig. Ik heb even gezocht naar namen die ik dezelfde feeling vind hebben als Willemijn, maar misschien vind je ze allemaal lelijk haha.

Phileine, Jasmijn, Josephine, Phileine, Annemerel, Roosmarijn, Rozemarijn, Babette, Isabelle, Isabella, Emily, Josefien, Annemijn, Annemarijn, Charlotte, Féline, Rosalie, Rozalie, Cathelijne, Cathelijn, Juliëtte, Lottelijn

1 like

Oké ga even random wat meisjesnamen noemen:

Evi(e)
Daphne
Fien
Charlotte
Vera
Nora
Fien
Emmie
Mia
Nike
Lina
Maia
Alison
Diane
Livia
Jane
Dina
Maartje

Thanks meiden! Jullie zitten helemaal in de goede richting want een aantal van de door jullie genoemde namen hebben de revue gepasseerd. Ik denk dat we het voor nu bij de back-up naam houden en de jongensnaam voor de toekomst laten varen, maar we gaan alle opties nog even doornemen samen.

Annabel is m’n vriends favoriet maar ik kan die naam gewoon niet los zien van dat liedje?

3 likes

Klaar! Super leuk! :heart: Maar ook een beetje zo van ‘zo, klaar’ haha! Klaartje ook leuk!

Fiep vind ik ook heeeeel leuk, maar mijn man komt uit Brabant en daar noemt blijkbaar iedereen een speen en fiep, dus wil hij echt niet haha

1 like

Vriend vond Fiep ook leuk maar ik heb idd ook die asociatie met een speentje/knuffeltje.

Misschien nog Dirkje of Pia?

Ahh lastig! Ik vind Klaar ook heel leuk. Klaartje ook! Mies vind ik trouwens ook leuk. Past misschien ook wel bij het rijtje haha