Ja erg populaire naam hè. Die zal wel hoog in de ranglijsten gaan eindigen.
Hey! Wij hadden ons kind ook Freddy of Freddie genoemd als het een jongen was geweest. Leuk! Zo vaak hoor je hem niet
De naam van 2020!
Die keuze vind ik ook heel tof! Wij hebben dat uiteindelijk niet gedaan omdat we met namen in de knoop zouden zitten, en wij echt te nieuwsgierig waren. We hebben t toen overigens met niemand gedeeld, dus voor anderen was het wel een verrassing.
Wat me gek zou lijken is als je denkt dat het een jongen is en het ineens een meisje blijkt te zijn bij de bevalling! Dat zou echt kortsluiting in m’n hoofd geven denk ik
Supercute: “Dit is een meisje toch?!”
ooohhh dit is mijn naam voor als ik ooit een jongetje krijg! heerlijke naam
Waarom ben ik hier altijd te laat? Mochten we nog een 2e krijgen dan weet ik het qua meisje niet, qua jongen zou ik Teun heel leuk vinden maar die valt af omdat mijn achterneefje zo heet. Mijn andere favoriet is dan Bram.
Dat past ook bij J haar naam en de achternaam van mijn vriend. Heel hollands en smaakgevoelig denk ik. Maar mijn vriends achternaam is echt zó erg Nederlands dat een hele fancy naam niet past haha
Zo leuk dat jullie namen posten!
Wij zijn aan het nadenken voor baby 2, maar ik vind het nog best lastig. Wacht nog even met serieus kiezen tot we weten wat het wordt. Ik heb echt nu al zo’n gevoel van afscheid moeten nemen van het andere geslacht; stel dat we dan gekozen hebben zit er ook nog een naam aan het kind. Hormonaal gedoe denk ik haha.
Afvallers hier (ook nog over van kind 1):
Morris, Nathan, Lenny, Quinten, Lewis, Alex, Dexter
Olivia, Chloé
Overigens zit ik hier alleen maar mee te lurken omdat ik de babybusiness zit en zelf nog laaaang geen kind verwacht.
Ik mis ook altijd alle namen, boehoeeee
Mijn dochter heet te laat - haal ik weg over 5 min dus wie wil lezen, go go go
Ja, wij hebben vernoemd en als nr. 2 een jongen is gaan we weer vernoemen. Wij hebben het als verrassing gedaan, dus niet vooraf bekend gemaakt.
Dat vind ik ook zo’n mooie naam!
Wij doen onze opa’s en oma’s. Onze zoon heeft 2 namen van onze opa’s en bij onze dochter worden het de oma’s. Mijn ene oma heette alleen Johanna en dat vond ik niets, dus dat hebben we verkort naar Hanna.
echt heel mooi!
Wij hebben ook vernoemd bij beide kindjes!
Dat hebben we toen idd niet aan familie verteld
Een beetje morbide misschien maar ik “ken” een gezin dat hun dochtertje verloren is en zij heette Roos. Zij hebben op gezinsfotos en bijzondere momenten vaak een Roos vast. Vond dat zo mooi! En daarom heb ik heel bewust mijn dochtertje ook een bloemennaam gegeven. Wil die traditie wel vasthouden voor eventuele volgende kinderen. Ik vind Thijmen en Jasmijn mooi!
Thijmen vind ik ook zo mooi
Wauw, prachtige manier van gedenken
M’n man heet Carel. De chiquere versie. Maar wordt afgekort tot Kaak.
Hij is de 8e in lijn met die naam. Had het denk ik niet over m’n hart verkregen om dat bij ons kind te laten stoppen.
Aaaah ik heb hem ook gemist en ben erg benieuwd!
Haha, de verpleegkundige hield mijn dochter voor me en ik mocht het geslacht zeggen. Toen zei ik eerst dat het een jongen was en zei zij: nou, kijk nog maar een keertje
Die rare gezwollen schaamlippen, ik kon er niks van maken op dat moment.