Babynameninspiratie

Ik zit er al een tijdje over te denken om te posten, maar durfde nooit zo goed. Maar iedereen is hier zo lief en sportief!
Dus hier komen ze: Tumelo James en Fenya Henry

31 likes

@Mies zo wilde ik ons dochtertje ook noemen! Vind die zoooo mooi. Mn vriend wilde het alleen niet

Moos vind ik leuk. Mels. Boet. (Zit in het onderwijs, dus kom veel tegen.)

4 likes

Geloof dat m’n water spontaan is gebroken

Als wij een jongen zouden krijgen, vraag ik me oprecht af of we eruit zouden zijn gekomen. We hadden dan wel heel erge concessies moeten doen vrees ik. Misschien als we ooooit nog een zoontje krijgen mijn vriend me eerder mijn zin zou geven haha. Ik wil mijn eventuele zoontje echt wegi noemen :two_hearts:

7 likes

Mijn vriend is zo moeilijk. Zelf vind ik bv Morris of James heel leuk maar dat vind hij niets.

Wij zitten nu te denken aan weg.

8 likes

Onze zoon heet Sorry, al weggehaald!. Ik heb een klein vermoeden dat een bekende van me hier meeleest en die mag de naam van m’n ongeboren dochter nog niet weten, dus die hou ik nog even voor me :sunglasses:

11 likes

Ooh das dan zo balen hè!!
Ik had Ruby op een gedeelde eerste plek, maar die wilde mijn vriend niet dus is het gelukkig Noëlla geworden

3 likes

Is het nog steeds dezelfde? Sorry ben heel nieuwsgierig.

Haha, ja!

1 like

Die is super moooi!

1 like

Lief, dankjewel :smile:

1 like

Prachtig!

1 like

Ah lief! Ja ik ben er zelf ook super blij mee.
We moesten wel zoeken naar namen die ook goed uit te spreken zouden zijn voor mijn familie, hadden jullie die issue ook? :smiley:

Nog grappig verhaal: Bij tweede kindje zei de obgyn eerst dat ze 99% sure was dat het een meisje zou worden. Ik was helemaal verbaasd, omdat ik om een of andere reden echt voelde dat het weer een jongetje was. Mijn man was hartstikke blij, want die had al 2 zoontjes en een dochter, dus vond een dochter erbij heel leuk. Uiteindelijk had ik het maar geaccepteerd en binnen no time een meisjesnaam klaar liggen samen. Toen bleek het dus toch een jongen te zijn, hehe
Ik helemaal blij, al had ik dochter wel een versie van mijn middle name gegeven, dus dat is jammer dat dat niet meer gaat gebeuren

Ik mis al jullie namen steeds :sleepy::disappointed:.
Wij zien graag dat ons eventueel tweede kind een meisje wordt, aangezien we een aantal leuke namen hebben.
Voor jongens vind ik het zo lastig! Moet dan natuurlijk ook wel een beetje leuk bij Yannah passen (ons dochtertje)

4 likes

Jannes :yum:

9 likes

Hahaha shit, dat ik hier nog nooit eerder aan gedacht heb. Mn vriendinnen hebben Yonnoh al geopperd.

5 likes

We kwamen erachter toen we NIPT moesten doen (waren nogal wat complicaties). En dat report stond er ineens MALE. Erg hard om gelachen toen. Had me echt heel gek geleken als je daar idd pas bij de bevalling achter komt :face_with_hand_over_mouth:

Ah wel fijn dat veel mensen het iig goed uit kunnen spreken!
Mijn eigen naam wordt hier in Zuid Afrika trouwens ook echt keihard verkeerd uitgesproken. Zelfs als ik hem spel plakken ze er nog letters aan :joy:

Wat een leuke naam! Ik ken hem alleen van Eurovision, maar vind Zweedse namen over het algemeen heel leuk. Ik had een Zweedse collega die Malin heette, dat vind ik helemaal geweldig voor een meisje,maar mijn man helaas niet… Ik vind jongensnamen sowieso lastig, voor een meisje heb ik een hele lijst.

1 like

Zo leuk dat al jullie kinderen Weg gaan heten :two_hearts:

62 likes