Aww oke snel nog even dan: nu echt wegVond het toch wel erg spannend om te plaatsen .
Dank je
Uhm nee haha boers is misschien niet de juiste omschrijving , maar niet heel meisjeachtig ofzo. Dat wilde ik ook niet.
Wij hebben ook een unieke meisjesnaam uitgekozen waarvan ik nu al zeker weet dat mijn ouders hem niet mooi gaan vinden. De jongensnaam is wat gangbaarder, maar ook niet heel veel voorkomend. Ben benieuwd naar de reacties over 7 maanden.
Ik mis alle namen vandaag hahaha maar weet zeker dat het allemaal leuke namen zijn!
Had ām gezien! Erg uniek (houd ik van) en de betekenis vind ik ook mooi
Ik ben ook benieuwd! Pb?
Okeeee, de naam van mijn dochter dan ook een keer. Vind het zo leuk om van anderen te lezen, beetje flauw om het dan zelf nooit te postenā¦ -weg-
Die staat bij ons hoog op het lijstje
@Fredje Mooi! Klinkt heel lief.
De andere namen heb ik helaas gemist. Maar met zulke leuke moeders, zullen het vast leuke namen zijn!
En omdat ik de naam van mān dochter nog steeds geweldig vind: M.
Ahhh zulke mooie namen!
Mijn dochter heet weg
En voor de baby twijfelen we nog.
Mis ook alle namen!!
Onze twee zoontjes hebben ook aparte namen, hun vader is Zuid Afrikaans, dus we hebben gekozen voor een Afrikaanse voornaam en een Engelse middle name, want die heb ik weer veel in de familie.
Mijn Nederlandse familie (behalve ouders & siblings) vinden het gekke namen. Vriendinnen uit NL vast ook. Maar het past zo goed bij ze, dus het interesseert me niet.
Dat vind ik zoān lieve naam!
Wat een leuke naam! Nog niet eerder gehoord maar erg leuk.
sowieso veel mooie namen lees ik hier!
Een vriendin heeft haar dochters Isabel en Charlot genoemd. Vind ik heel mooi bij elkaar passen. Of wordt het een jongen?
Vind ik ook mooi
Mijn dochtertje heet: Noƫlla
Een jongen!
Vind namen voor jongens zooo veel moeilijker. Ik houd van een beetje korte/stoere namen en vind die met jongens al snel een hoog aso gehalte hebben!
Ze is vernoemd naar beide omaās. En mijn tweede naam is ook Maria.
Als ze een jongen geweest was had ze Benjamin geheten.
Als je dit ook nog na gaat doen zorg ik ervoor dat je nooit meer ergens mac krijgt!