Oeh te laat, maar heel benieuwd!! Kan je ‘m nog een keertje delen?
In Nederland zou ik bang zijn dat er ook snel Heezel - ezel van gemaakt wordt.
Op elke naam wordt wel gerijmd, denk ik, maar toch…
Ik vind de naam wel mooi, maar niet als je in Nederland woont. Gok dat veel mensen het lelijk uitspreken.
Ik vind het zelf een hele mooie naam en denk er zelf over voor onze baby. Maar vind het wel het mooist op z’n Nederlands. Maar woon in BE en verwacht niet dat ze die hier op het Engels zouden uitspreken.
Vind het wel lastig omdat ik weet dat heel veel mensen die naam niet zo vinden.
Wij hebben ook een “gekke”/aparte(re) naam in gedachten en daar twijfelde ik ook hee erg over. En toen hebben ook echt veel mensen tegen me gezegd dat als je het zelf mooi vindt je het gewoon moet doen! Uiteindelijk ook het beste advies want zou zonde zijn als je uiteindelijk een (voor jou/jullie) mindere naam moet kiezen om wat anderen vinden!
Tnx voor ons zoontje hebben we ook al een naam die vrij weinig voorkomt. En daar toen ook over getwijfeld maar wel voor gegaan om dat het voor ons de mooiste naam was.
En een naam die in meerdere talen goed klinkt is nog lastiger te vinden. Wel benieuwd wat jullie gekozen hebben.
Ik denk dat wij ook gaan voor de naam die met combi van achternaam op een eiland lijkt. We vinden de voornaam zo leuk. Misschien ben ik ook te gefocust nu op die combi en valt het anderen nauwelijks op.
Onderste staat ook hoog bij mij! Maar niet bij de man
Ik ken iemand die z’n zoontje zo genoemd heeft, maar vind het zelf veel mooier voor een meisje.
Ook al zo mooi! De eerste stond ook hoog op mijn lijstje, maar vriend vond het niet zo… Belachelijk!
Dat wist ik niet! Ik vind het een hele mooie naam. In mijn oren klinkt het meer als een meisjesnaam. Wel grappig, want diegene met het zoontje vertelde dat een verpleegster in het ziekenhuis ook zo heette. Wel echt unisex dus haha
Ik kan niet wachten om de naam hier te kunnen delennnnnn!!
De spelling is echt uniek
HEEL BLIJ MEEEEEEE!
Ben zo benieuwd naar de naam!
ZO BENIEUWD
Ik kan ook niet wachten om de naam aan iedereen te vertellen. Ben er zo blij mee haha, ook al is het icm de tweede naam echt weer zo’n trend-ding haha. Gelukkig vinden we het zelf heel mooi.
Ben heel erg benieuwd!
Ik vind namen echt fascinerend haha
Als jij de jouwe PB’t, PB ik de mijne
Leonoor Eloïse
Leonoor Elena
Eleanoor Louise
Eleanoor Helena
Dit zijn overigens geen namen die ik zelf zou kiezen maar wel vind passen hahaha. Maar misschien vind je dit helemaal niet passen haha.
Hahahaha have funnnn
Ohh nou ik ga de naam ook even droppen in een spoiler en weer weghalen. Ik heb wel echt een ‘boersere’ naam dan jullie hebben bedacht haha. Vind jullie namen ook heel mooi. Onze dochter willen we weg! noemen.