Haha ja komt ie: Weggggg
Leuk! Ik noem mijn vriend altijd zo
Jij werkt in het onderwijs toch? Heb je de naam wel eens vaker gehoord? En denk jij dat kinderen hier snel iets negatiefs van kunnen maken?
Haha ik ook!!
Ik vind de naam ook tof!
Ja! In het VO. Ik stuur je even een pb
Nooo ook deze gemist! Ben ook heel benieuwd nu!
Ik ken 3 mensen die zo heten. Een kind, een iemand van m’n eigen leeftijd en een vriend van mijn vader. Misschien omdat ik er aan gewend ben, maar ik vind het echt een heel leuke naam en ook totaal niet raar. Denk ook nooit aan dat andere erbij. Mensen moeten er gewoon maar aan wennen joh.
Oké ik vind dit heel spannend haha, want niemand in mijn omgeving weet de naam dus om dat hier zo neer te zetten voelt zo gek. Maar we weten de naam sowieso wel (ook al hadden we laatst een paniek momentje ) maar nu de spelling nog. Optie 1 is meer voorkomend maar wel heel mooi maar optie 2 vinden we eigenlijk ook heel mooi. Dus ik ben benieuwd naar jullie mening!
Optie 1 is weg
Optie 2 is Weg
- Optie 1
- Optie 2
0 stemmers
Haha toevallig! Het is dan ook gewoon een hele mooie naam
Ik vind het allebei een mooie spelling, dus ik heb op basis van Linn lijkt op ‘linnen’ een keuze gemaakt voor optie 1 haha. Maar goed, wel ver gezocht hoor. Voor mij is het eigenlijk even mooi!!
Ik vind de schrijfwijze van optie 2 wat mooier en unieker.
Daarnaast zorgt de y in mijn eigen naam al 35 jaar voor frustratie dus zou ik zelf niet zo snel voor een naam met een y kiezen.
Edit: de y in mijn échte voornaam dus, niet in de y in m’n forumnaam
Ik ken dus een Lindy die haar dochter Lynn heeft genoemd, dat vind ik dus echt zo onhandig? Want iedereen noemt haar ook Lin, heel verwarrend. Afijn, ik vind Lynn leuker. Bij Linn denk ik eerder aan een afkorting van Lindy of Lindsay, maar dat is puur mijn associatie
Lynn, omdat ze bij Linn altijd zal moeten zeggen ‘met een i ipv y’ en omdat ik Linn meer een afkorting vind van Linda dan een op zichzelf staande naam
Hier nog geen babies in de maak maar ik volg dit topic trouw. Ik heb het met mijn vriend weleens over babies en hij zei laatst over namen: ik laat het helemaal aan jou over. Nou hemels. Sinds sims 2 hou ik al mijn favo namen bij, vond dat echt altijd al zo leuk, weet niet waarom (heb nooit baardrang gehad tot een jaar terug). Maar dan het idee dat we hopelijk over een paar jaar een baby mogen krijgen en dat ik dan gewoon de naam mag kiezen??? Een soort sims in real life, genieten.
Haha ik ben zo benieuwd naar jouw lijstje!
Wij hebben (denken we) een naam! Ben nu 17 weken en vind het wel spannend eigenlijk. Ik wil aan iedereen vragen of ze hem mooi vinden, maar we willen hem nog niet vertellen dus dat kan natuurlijk niet. Ben vooral benieuwd naar de reactie van mijn vriendinnen en mijn moeder
Je mag het altijd aan ons vragen
Haha was ik ook aan het denken, maar ik ben hier niet anoniem!
Ik moet denken aan een grote winkelketen in Zweden maar verder geen sterke mening over eigenlijk!
Ik heb m op mn lijstje gezet dus dan weet je het wel
Edit: nvm stond er al op😂