Mason
Dylan
Vince
Shane
Ryan
Mika
Oh edit; 2 dezelfde als hierboven zie ik haha
Mason
Dylan
Vince
Shane
Ryan
Mika
Oh edit; 2 dezelfde als hierboven zie ik haha
Dat doet mij heel erg denken aan een meisje. Misschien komt het omdat vroeger een forumlid was die zo heet.
De namen die al gezegd zijn vind ik er allemaal wel goed bij passen, hiernaast misschien nog:
Liam
Finn
Vic
Milan
Mike
Jason
Ontzettend lief allemaal! Dankjulliewel, ik geef het door
Hoi! Nieuw hier, maar wel dit hele topic van voor tot achter gelezen haha!
Na twee zoontjes verwachten we nu een meisje. Had altijd gedacht dat ik dat makkelijk zou vinden, maar niet dusâŠ
We zoeken een mooie, stoere, lieve korte naam. (Oud) Hollands of beetje Scandinavisch. En belangrijk: niet te populair. Onze jongens allebei een naam die niet in de top zoveel van SVB voorkomt!
Namen die we mooi vinden maar niet helemaal voldoen aan de âeisenâ:
Pien/Fien
Cato
Keet
Liene
Lotus
Daantje
Iemand ideeën?
Hanne of Evi?
Even denken hoor, totaal ander type naam dan dat ikzelf zou kiezen. Haha geen idee of deze in de richting zijn:
Babet
Flo
Lot
Nine
Nore
Pleun
Rosa
Teuntje
Yfke
Lenne
Rifka
Lisse
Hanne
Lotta
Lea, Loua, Lenne, Cleo, Fia, Jolijn, Mara, Nena, Resa?
Thanks!! Hanne, Puck, Otje en Nena allemaal heel leuk, maar kunnen niet helaas (al in de familie enzo)!
Pleun gaat op het lijstje!
Ronja vind ik heeel leuk, maar mijn man niet. Elin vind ik echt prachtig maar is echt een no go met onze achternaamâŠ
Tove heeeeel leuk, maar zo heet mijn nichtje!
Verder vind ik een hoop namen met L heel mooi maar niet mooi met achternaam! Dat is ook belangrijkste reden dan Liene en Lotus (en ook Lotje) afvallenâŠ
Mette of Maite?
Marin
Nola
Yenthe
Yentl
Senna
Myra
Vajen
Nola wel leuk, maar net niet helemaal. Mette vind ik ook leuk, maar ik ken inmiddels al 4 meisjes die zo hetenâŠ
De rest toch iets te âexotischâ ofzo! Beetje apart hou ik wel van hoor, maar moet toch wel echt Nederlands klinken!
Danée, Ava, Inte, Jula, Imme, Fieke, Rune?
Vera
Lena
Maisy
Daphne
Evi
Mara
Ella
Line
Emmie
Ymke?
Fenna?
Fiena?