Babynameninspiratie

Beide heel mooi! Ik zou zelf kiezen voor Jonah (evt. wel zonder de h en op z’n NL uitgesproken, weet niet of dat laatste ook de bedoeling is?)

1 like

Jonah vind ik leuk!

Wij twijfelen ook heel erg tussen twee namen, nu ook steeds hardop aan het zeggen. Hoop dat dat helpt!

Mijn voorkeur heeft Otis !

1 like

Ik ga voor Otis!

1 like

@Sarie
Ik vind ze beide leuk :grin:
Stiekem is Jonah wel m’n favo.

Hier zijn ondertussen de namen bekend en samen vormen ze L.A.K.E wat ook weer mooi verwijst naar Lake Wakatipu in Queenstown. :heart_eyes:

11 likes

Haha grappig hè, je wilt wel advies maar je kunt het eigenlijk aan niemand vragen: in comes ff :sweat_smile: ik zou voor Otis gaan! Vind dat een heel leuke naam en zou de positieve associatie met muziek van Otis Redding hebben. Bij Jonah heb ik ook een bijbelse associatie, namelijk met Jonah and the whale

Ik ga ook voor Otis, super leuk!

(ik heb het ook gedaan maar zodra je vraagt naar meningen over een naam ga je zelf weer zo twijfelen haha. ik had al maanden een naam tot iemand het een “tokkie naam” vond. dat heb ik nooit meer losgelaten en ze heeft nu een andere naam haha)

1 like

Mijn vriend is groot fan, dus dat maakt het wel grappig. Flinke stapel LP’s van Otis Redding hier in huis! Ik heb zelf geen bijbelse associatie met Jonah. Gelukkig, wat dat was niet de insteek. Vind het gewoon een hele mooie jongensnaam die ergens wel sierlijk is maar niet te meisjesachtig of zo? Ik had eerder Ischa hoog op mijn lijst staan, maar die vind mijn vriend te vrouwelijk, hoewel we echt geen hele stoere jongensnaam willen hoor.

Het is hier net zo verdeeld als in ons hoofd :joy: :smile:

2 likes

Je kunt ook wachten tot hij geboren is, dat je dan beslist welke naam het beste past? Hoor ik steeds vaker, vind dat best iets moois hebben!

4 likes

Ja dat hebben wij ook gedaan! Dan zie je hem en weet je het ineens meteen, althans dat hadden wij wel.

1 like

Ja wij ook!
2 jongens en 2 meisjes namen, en ter plekke gekozen!
We zagen het idd wel meten: dit is… idk, voelde het ofzo

1 like

Wel een mooi idee, maar ik ben bang dat ik daar best onrustig van word. Wil op een gegeven moment dat die naam al een beetje gaat leven…

Wij zoeken zelf dus ook nog eh 3 namen.
Althans we hebben nog geen jongens namen en 1 potentiële meisjes naam haha

Ik zet de naam van onze zoon hier effe kort neer

weggesnorrddtt

Dus… liefst Hollands, geen hele lange naam, en het liefst iets waar weinig discussie over spelling of uitspraak over bestaat haha.
Hoewel ze ons na de geboorte vroegen… met een h? Oké. En een Y of IJ? :cold_face:

En zowel jongens als meisjes namen zijn welkom :crazy_face:

Lotte
Floor

1 like

Jesse
Jelle
Mark

Iris
Lotte

1 like

Roos
Juul