Langste cliffhanger ooit dit
Hahha, voor een paar seconden dan
Weg
Edit: @ClaireCharlotte volgens mij heet jouw zoon net zoals de mijne. Dacht ik ooit gelezen te hebben.
Yes, wat een opluchting haha. Hoor je inderdaad niet vaak, mooie naam!
@cindypauper Ik probeer zijn naam hier niet te gebruiken, maar heb wel wat mensen op Instagram van hier, dus misschien daar? Probeer er een beetje mee op te letten.
Nee, ik heb geen instagram. Misschien verwar ik je met iemand anders. Het is in elk geval een Engelse naam.
Je maakt het me nu wel heel moeilijk
Wij mogen ook weer nadenken over een naam, vind het echt lastig de tweede keer. Wil toch dat het een beetje past bij naam van ons zoontje, en die heeft al de allermooiste naam natuurlijk. Vooral jongensnamen vind ik lastig.
Het helpt niet dat veel namen die ik mooi vind al in de familie en vriendengroep zijn gegeven. (Quinten, Morris, Dexter) Misschien wordt de baby een meisje dan is het makkelijker haha.
We zoeken met liefde met je mee tzt!
Haha ik ben mn hoofd nu ook al aan het breken. Heb al een zoontje en een dochter die inderdaad perfecte namen hebben Ik vind meisjesnamen ook makkelijker. Succes met de zoektocht!
We hebben een jongensnaam
Ik twijfel nog een beetje, omdat ik het een stomme naam vind worden als mensen het gaan verkleinen (-tje of -ke erachter) en ik ben bang dat dat door mijn schoonmoeder wel gaat gebeuren. Maar als wij gewoon consequent zijn naam gebruiken zonder verkleinwoord, zal dat wel goed komen.
Nu nog een meisjesnaam…
Ik vind sowieso namen verkleinen kut Wij hadden voordat ik zwanger werd al een meisjesnaam. Alleen een jongensnaam vind ik zooo moeilijk, bijna onmogelijk. Vriend heeft bij alle leuke namen een negatieve associatie met personen haha
Hoe spreek jij “Aimee” uit?
- Ai-mee
- Em-mee
- Amy
0 stemmers
Oh jongens mijn vriend en ik hebben twee favorieten voor ons jongetje maar we kunnen maar geen keuze maken. Gaan binnenkort beide maar eens een hele dag noemen onderling, maar wat vinden jullie een leukere/mooiere naam? Aangezien ik het aan niemand anders kan vragen
Jonah
of
Otis
We vinden ze beide écht heel leuk haha, de eerste past onwijs mooi bij de achternaam maar goed, die noem ik hier liever niet.
Ik heb geen advies maar kan wel beamen dat de combinatie erg leuk is! Een vriendin van mij haar oudste zoontje heet Otis en haar jongste, je raad het al, Jonah!
Ik vind Jonah echt heel mooi, zou in de toekomst mijn eigen kind zo wel willen noemen haha. Ik stem dus sowieso voor Jonah!
Haha nee joh, wat een toeval!!
Ik zou voor Jonah gaan, heel mooi !
Ik vind Otis een gave naam.
Ik vind Jonah wat te vrouwelijk klinken, en ik zou zelf bang zijn dat iedereen Jonas hoort/schrijft. Dus daarom zou ik Otis kiezen, leuke naam!
Ik heb bij Jonah meer een christelijke smaak? Dat is niet erg maar misschien vind je dat zelf juist wel of niet fijn haha.
En Otis vind ik sowieso erg leuk haha
@Sarie vind het allebei hele mooie namen! Zou zelf iets sterkere voorkeur hebben voor Jonah maar ik snap dat je twijfelt. Lastig!