Ja ik weet het dus niet.
Mijn zoontje heeft dubbel n
Maar nou hebben we een leuke naam voor onze dochter alleen we zijn nog niet uit over de schrijfwijze
Mijn man wilt haar ook een dubbel n geven
Ja ik weet het dus niet.
Mijn zoontje heeft dubbel n
Maar nou hebben we een leuke naam voor onze dochter alleen we zijn nog niet uit over de schrijfwijze
Mijn man wilt haar ook een dubbel n geven
Ligt er heel erg aan per naam denk ik @anon50122296 Ik vind het bij je voorbeeld niet heel raar staan. Maar misschien wel als het dubbel N is bij een naam die je normaal gesproken met 1 n schrijft. Dan lijkt het misschien te gepuzzeld? Zoals Finn en Aidann. Wil je de namen delen of liever niet?
Ik vind het juist wel leuk als de namen bij elkaar staan.
En als jullie dit de leukste naam vinden zou ik me ook niet laten
houden omdat ze misschien niet mooi naast elkaar staan.
Naja de meisjes naam die we heel leuk vinden is Rowan.
Alleen nou wil mijn vriend dus Roann en ik liever Rowan haha
In dit geval vind ik Rowan mooier!
YES YES FUCKING YES!!
Mân vriend: ânaam die ik heel graag wil is wel echt dĂ© naam voor onze kleine meid hĂš?
Ahh mijn vriend is zo moeilijk. Hij komt zelf met 0 input maar zegt wel tegen alles wat ik opnoem nee.
Voor een jongen hebben we nog 0 namen en voor een meisje 1.
Maar dat is een top 5 naam en dat vind ik wel een groot nadeel.
Dus iemand nog leuke namen? Voor meisjes houden we van een beetje hockey chique doch stoer en voor jongens geen idee denk een beetje kort en krachtig.
Hier heb ik die van mij vandaan gehaald :
Ben nu wel nieuwsgierig naar jou naam haha! Zowel de naam van mijn dochter als onze favo naam nu staan er in
Naam van mijn zoon staat hiertussen.
Net als een meisjes- en jongensnaam voor een eventuele tweede.
De naam van onze zoon Ă©n die van mân vriend zelf staan er ook in
Ik heb net nogmaals gezegd dat ik Rowan toch wel het mooiste vind. (Lees: dit is dus vanaf dag 1 mijn favo)
Hij gaat er âeven over na denkenâ
Zo begon het hier een paar weken geleden ook
Hahaha grappig, deze site is van een vriendin van mij. Mede namenfreak
@anon50122296, ik vind Roann een beetje vreemd staan tbh. Roan wordt daarnaast veel vaker als jongensnaam gebruikt dan Rowan (224x in 2018 vs 54x), bij Roan denk ik dus ook meer aan een jongen dan bij Rowan.
@anon50122296
Wij (mân broertjes en ik) hebben alle 3 een Y op het einde, vind onze namen ook wel echt bij elkaar passen.
Conny
Kay
Danny
Haha die van mijn dochter staat er ook in . Namen van de jongens niet (maar die zijn ook aparter dus had ik ook niet verwachtâ:sweat_smile:)
Mân manâs naam staat er zowaar op âzijnâ manier van spellen in. En dochters naam met een extra -e op het einde. Die van mij is niet chique genoegâŠ
Nou ik lees net dat de naam van mijn dochter vorig jaar op nummer 2 stond als meest gegeven naam (zij is ook in 2019 geboren). Dat was de enige reden waarom we twijfelden om die naam te geven, omdat ie zo populair is. Vind de naam nog steeds heel mooi, maar vind dit stiekem wel jammer.
Wij mogen ook weer voor namen zoeken (jongen en meisje) en⊠volgens mij wordt het net zo ellendig als vorige keer
We vonden het alle twee al moeilijk om ĂŒberhaupt namen te vinden die we zelf mooi vonden en dan ook nog die we alle twee mooi vinden haha
Gefeliciteerd! Het lijkt mij ook zo moeilijk. Nu nog niet van toepassing, maar hoop dat we daar dit jaar ook over na âmogenâ gaan denken.
Je hebt tegenwoordig ook een soort tinder app ervoor, dan kan je los van elkaar swipen en dan kijken welke overeenkomen? MIsschien een startpunt?