Ik vind Kick ook erg leuk! Maar in t Engels heet je dan gewoon “Schop”. Woon zelf in t buitenland dus zo’n naam zou dan een beetje moeilijk zijn.
Lune? Als in: Luuneh. (Sorry, ongevraagde suggestie.)
Mijn zus heeft mijn babynaam gestolen
Niet dat ze wist dat dat mijn babynaam was want ik heb het nooit verteld maar toch, dief
Neee
En nu? Oooh wat erg zo op t laatst
Ho nee ik ben niet zwanger haha sorry als ik dat liet blijken. Ik lees alle zwangerschapstopic als een creep mee want ik wil het wel heel graag (maar ben nog te jong) en vind het heel interssant en moest dit even kwijt.
Maar alsnog vind ik het wel serieus jammer want ik vond het echt de perfecte naam. Maar ik heb 4 oudere zussen met allemaal precies dezelfde smaak qua namen dus het was bound to happen.
OMG ik dacht dat je @Mhysa was! SORRY…
Maar wel scheisse voor je! Het is al zo lastig om een naam te vinden.
Ohhh! Ik dacht al hahaha
Onze hele vriendinnengroep heeft dezelfde jongensnaam bovenaan staan, kwamen we laatst achter
Ja nu ben ik nieuwsgierig haha. Welke??
Ezra, ik heb hem ook als uniseks naam. Ook niet als enige helaas
Ik wel denk ik. Wij hadden een namencombinatie voor de tweeling die ook erg deed denken aan de naam van een bekende presentator en daarom niet gedaan.
Voornaamste reden is dat ik er zelf niet los van kon komen en bang was dat ik altijd die naam zou horen als ik de namen zou noemen. En ook geen zin had in flauwe opmerkingen van anderen erover, tbh
Wij hebben die ook met de voornamen van onze kinderen (Wij wisten dit dus niet en hebben se namen ook niet gegoogeld omdat t klassieke namen zijn), alleen associëert bijna niemand het ermee… heb t pas 1 keer gehoord van een diehard fan, op facebook nog wel,
Haha die staat ook op mijn lijstje! Niet heel origineel dus
Ja als je zelf die associatie heel erg hebt is het nog lastiger denk ik! Snap dat jullie dat niet hebben gedaan. Ik moet zeggen dat ik pas aan die zanger moest denken toen ik het googelde, dus denk niet dat mensen het echt meteen met hem associeren, maar toch wel een beetje bang daarvoor.
@Lys Ik heb bij mijn dochter dus ook nooit de volledige naam gegoogeld voor de geboorte, nooit aan gedacht! Maar dit keer doe ik het toch, je weet nooit of er een bekende moordernaar o.i.d. ook zo heet
Wel heel lastig als dit niet de naam wordt, ik kan geen jongensnaam meer zien onderhand
Ik vind hem ook mooi! Ik houd sowieso van Bijbelse/Hebreeuwse namen. Als ze maar niet té apart zijn. Ik wil niet dat mijn kinderen altijd de vraag krijgen of ze Joods of Christelijk zijn haha.
Ik vind Isha ook een mooie naam, die is alleen wel een beetje apart. Het betekent ‘vrouw’ in het Hebreeuws.
Als we helemaal dezelfde smaak zouden hebben en 10 opties zou ik me er misschien wel door laten tegen houden. Wij vonden het heel moeilijk een naam te vinden die we beide leuk vinden, dus dan zou ik me daar niet door laten tegen houden.
Ja hier gaat het ook niet zo soepel, haha! Dus naam nog niet helemaal afgeschreven.
Snap t wel hoor, wij hebben totaal geen aparte namen, en als je de namen hoort denk je niet aan een duo ofzo, ( dus geen gehalte van peppie en kokkie, etc) de namen apart heb ik wel gegoogeld en daar kwamen alleen maar bekende mensen uit, heb er nooit aangedacht de namen dus samen te googlen (zijn ook geen tweeling)
Is het raar als je zoontje dubbel n heeft aan het eind van zijn naam en zijn zusje krijgt ook een naam met dubbel n op t eind?
Zoals bijvoorbeeld Finn en Lynn?
Ik vind het zelf niet zon mooie combinatie. Maar wat vind je er zelf van?