Babynameninspiratie

Ik zou me daar zeker niet door laten tegenhouden, maar zou het wel heel irritant vinden, ik snap je!

1 like

Hier had m’n schoonmoeder het geraden en ze bleef elke keer vragen “oh ja ze gaat S heten hè, ja hè ja hè”. En toen werd ik er gestoord van. Toen wilden we bijna naam ruilen, maar niet gedaan. We waren bang dat ze dan zou zeggen “jaaa maar ik wist het al voordat je geboren werd hoor!!” Maar het valt mee gelukkig :+1:t2:

3 likes

Iemand nog een lijstje toffe jongensnamen (of universeel) in de aanbieding? (max 5 letters) Sam en Siem staan hoog op mijn lijst maar niet op die van mijn vriend. Hij houdt wel van kort, stoer, maar vindt specifiek deze namen niet zo leuk. Wie weet heeft iemand hier een top idee :relieved:

1 like

Luuk/Luke
Daan
Tim
(En Sam en Siem, maarja :unamused:)

2 likes

Milo
Vic
Noa(h)
Levi
Iven
Noël

1 like

Wout
Joas
Kalle
Sen(n) /Sem
Lex
Duuk
Ravi
Boaz
Mick
Tuur

1 like

Noud

1 like

Sieb/Siep? Of vind hij dat er te veel op lijken?

Mels
Jort
Len
Ted
Huug/Huig

1 like

Tijn
Guus
Gijs
Daan
Loek
Vic
Sep/Seb

1 like

Cas
Vic
Lars
Rik
Thijs
Luc(as)
Bram
Bran
Ni(e)ls
Daan
Tom
Mats
Finn
Hugo
Stan

1 like

Ons zoontje heet Sam :heart: Jammer dat je vriend het niks vindt. Heb ons namenlijstje nog op mn tel staan. Misschien zit er iets tussen wat jullie aanspreekt:

Elias
Stijn
Juda
Mace/Mees
Kaya
Ilya
Izar/Isar
Lenn
Ravi
Mik/Mick/Mika
Arda
Dim

1 like

Tygo, James, Mason, Otis

1 like

Sep, Gus/Guus, Mick, Lex, Nout, Ties, Raf, Dex, Sil, Bram, Tom, Gijs, Jop?

Olaf
Mads
Sef
Fedde

Zijn namen van mn eigen lijstje maar aangezien we dezelfde namen leuk vinden dacht ik wie weet!

Of Sten?

1 like

M’n beste vriendin heeft een hele leuke naam en m’n vriend wil die naam ineens heel graag en ik neig er ook al eventjes een beetje naar. Maar zouden jullie het vervelend vinden als je die vriendin zou zijn? :redface:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vermoed ook dat zij het wel leuk zou vinden. Misschien wel van te voren vragen/zeggen zodat het haar niet overvalt? Haha, ik weet geen eens of dit hem echt wordt, hoor.

2 likes

Wat vinden jullie van de naam fea?

Wij vinden hem eigenlijk allebei heel mooi alleen kreeg ik gister ineens het woord nivea in mijn hoofd en nu twijfel ik weer heel erg :sweat:

Heeft ze jou die naam verteld?
Ik zou het echt totaal niet chill vinden hahaha, maar dat ben ik. Is al zo tering lastig om een naam te vinden.
Dus als je mij zou vragen mag ik die naam gebruiken: nee, de groeten.
Maar joh misschien vindt zij het wel priem.

3 likes

Heeft die vriendin zelf een leuke naam (haar eigen naam dus) of een naam voor een eigen kindje? Durf niet honderd procent zeker te zeggen wat je bedoelt namelijk, vandaar dat ik nog niet op je poll heb gestemd. :sweat_smile:

1 like