Nooit. Mijn oudste heeft sinds 2000 de initialen D.D. zij heet Delila.
De initialen van mijn jongste zijn J.S.F. Heb ik ook even over getwijfeld (want joint strike fighter, al is dat misschien anders dan BH of WC) maar heb er nog geen gekke reacties op gehad. Die initialen gebruik je idd nooit
Ik ook, en hier ook nooit last van gehad op een jolige docent Nederlands na.
Altijd gedacht dat het john strike fighter was
Leidster van kdv is bevallen zie ik net op FB. Zelfde naam als mijn jongste (en is niet echt veelvoorkomend ofzo ). Ik vind het wel een compliment eigenlijk
Ik zet de naam niet hier ivm herkenbaarheid maar als je het heeeel graag wilt weten mag je een pm sturenš
Ik zoek nog steeds ādeā naam voor ons meisjeā¦
We willen een korte stoere naam, iemand een idee?
Alex, Luna, Juul, Leah, Fien, Jada, June, Noor, Lize ehmmmmmm ik denk ff verder
Saar
Lien
Noor
Eef
Pien
Kae (Kee)
Ik vind Ezra altijd wel leuk
Lexi, Kae, Lou, Juna?
Vandaag de Netflix film NoĆ«lle gezien en nu wil ik mijn toekomstige dochter zo noemen ivm mān enorme liefde voor kerst. Helaas was vriendlief het er niet mee eens
Veda, Deva, Lucy, Saar, Kim, Ella/Elle.
Bobby, Teddy, Leah/Leia, Stine, Rixt.
Charlie, River, Riley, Zoey, Jaimy
Wij zijn voor Mila gegaan (tweede naam Robin). Ondanks dat het een vrij populaire naam is, ben ik er heel blij mee.
Thanx voor de inspiratie! Zijn een paar namen die ik wel leuk vind, kijken nu wat manlief zegt
Mila is echt mijn favoriet !
Ik had al een hele tijd een naam in gedachte voor een meisje en mijn man vindt het ook een mooie naam.
Nu kwamen twee schoonzussen precies met die naam dat dat een mooie naam is. Zou jij je daardoor laten tegenhouden om die naam te kiezen?
Ja heel kinderachtig waarschijnlijk, maar heb geen zin dat zij gaan doen alsof zij de naam hebben bedacht
Dit zou mij niet tegenhouden. Zou het ook wel grappig vinden, dan is het kennelijk echt een naam die bij jullie past ook Hey, die naam hebben wij bedacht. Nee, we hadden 'm al toen jullie dat zeiden! Klaar