Vind het ook prima kunnen, lekker voor deze namen gaan hoor.
Neejoh, NV kan prima.
Wij hebben wel over de tweede naam getwijfeld & toch iets anders gedaan anders waren zijn initialen OB
Nu is het OJ en denkt iedereen aan OJ Simpson
Oké thanks! Nu mijn vriend overtuigen . Hoorde laatst een meisje die Benthe Dik heet. Lijkt me zo erg als je er na de geboorte achter komt dat je je kind zo’n combinatie mee geeft
Niet de initialen, maar zeg het eens hardop…
Oh ja dit had ik ook!!
Ik vind het ook niet storend! Wij hadden als idee S.M.
Dat gaan we dus echt niet doen. Even een andere tweede naam bedenken.
Mijn initialen zijn MS, maar geloof niet dat iemand mij met een spierziekte associeert hoor.
De initialen van mijn dochter worden ook MS.
Met alle voornamen zelf MMS S
kan er niet mee zitten. Ik vind afkortingen zoals WC en BH of MAF wel opvallend
Wij hadden voor ons zoontje eerst MOF.
Toch maar veranderd in MFO.
Dit doet me denken aan die royalty deskundige van RTL zijn afkorting was FAT, en hij was/is ook echt veel te dik:
Niene dan misschien?
Ik ben nu 29 weken zwanger van een meisje en we lijken nu wel uit de naam te zijn…De voorletters zijn nu alleen N.L. Achternaam. Vinden jullie dat nou raar, dat NL?
Nee hoor, helemaal niet. Bijna elke lettercombinatie staat wel voor iets. Ik zou alleen ‘gênante’ combinaties vermijden, zoals W.C.
Ik heb zelf geen kinderen. Maar ik vind dit echt niet raar. Ik zie/gebruik zelf bijna nooit de afkorting van mijn naam. En het is niks raar. Als het bijvoorbeeld K.U.T is oid. Dan zou ik dat weer niet doen. Maar N.L is niet iets om je voor te schamen toch.
Ik ken iemand die haar kind de voorletters S.H.I.T heeft gegeven. Dan zou je toch zeggen dat zoiets niet per ongeluk kan gaan…
Verder zou ik niet te erg zitten met afkortingen mits het geen ‘genante’ afkortingen zijn.
Zijn ook mijn letters En nee, nooit raar gevonden of iets raars over gehoord
Mijn middelste dochter haar intitialen zijn ook N.L. wegNooit twijfels over gehad hoor!
Wow, dat snap ik, wat een prachtige namen!
Wauw, mooi!
Alec, Ace, Aaron, Arthur
Anina, Aimee, Anouk, Ava
Jeetje ik kan er maar weinig bedenken haha. Ook totaal random namen zo.