Mijn vriend en ik krijgen een jongen en een naam vinden is zoooo lastig. M’n vriend vindt bijna niks mooi wat ik mooi vind.
Wat voor soort namen vind jij mooi? En je vriend? Misschien kunnen we meedenken
We vinden allebei korte namen mooi en liefst geen populaire naam.
Namen die op ons lijstje staan maar het niet worden zijn: Elijah, Ilias en Finn.
Zomaar even wat namen die mij te binnen schieten:
Otis, Quint, Liam, Morris, Eli, Timor, Alec, Scott, Vince, Trent, Noah.
Seth?
Isaac
Evan, Ted, Jacob, Felix, Jared, Alec, Jonah?
Eindelijk een aanleiding gevonden om onze naam te delen haha ook een korte jongensnaam, misschien is het wat… anders heeft @Zitzak ons toen een geweldige lijst namen gestuurd! Die kan ik hier wel posten als je wilt en als ze dat goed vindt.
Die van ons is vernoemd naar een grote Nederlandse rivier met vier letters, maar dan met een korte ei.
Hier dan de lijst van @Zitzak:
Krijn
Maas
Brecht
Pol
Simon
Bastijn
Tuur
Berend
Marius
Duuk
Rijk
Jilles
Sjors
Faas
Joes
Wieger
Jelte
Siebe
Lieuwe
Kars(t)
Beer
Bauke
Sil
Dries
Zoveel leuke namen
@ClaireCharlotte, @June88, @Canvastas @Zitzak @anon18050057 Dank jullie wel voor de namen! Eli staat ook op onze lijst, Isaac vind ik erg mooi, maar mijn vriend niet.
En wat een lange lijst met namen, Zitzak! Hier zitten wel wat namen tussen die ik mooi vind, maar mijn vriend weer niet haha.
Ilan
Milan
Stijn
Joris/Yoris
Levi
Levin
Nolan
Tijs/Thijs/Theis
Joah,
Elias,
Roan,
Sepp,
Arlo,
Boaz,
Milas,
Rhys.
Ik zag laatst Noas voorbijkomen, vind je misschien ook wel leuk!
Dries of Driss zo leuk! Wilde ik super graag voor ons zoontje, helaas mijn man niet kunnen overtuigen.
Mats vond ik heel leuk voor een jongen maar vriend vond het een ver-schrik-kelijke naam. We hebben een meisje gekregen en gelukkig waren we het over die naam wel eens. (Is overigens een top 20 naam. We vonden die naam al langer mooi en is nu populair geworden. Jammer dan. Ik zou er eerder spijt van krijgen dat we die naam nooit hebben gebruikt dan spijt dat ik niet orgineel genoeg was met namen bedenken).
Ja vooral met jongensnamen. Voor een meisje zaten we helemaal op 1 lijn haha.
Ik vond voor een jongen bijvoorbeeld Juda,Ezra, Izar en Eli leuk maar mijn vriend vond dat allemaal te religieus klinken.
Uiteindelijk hebben we wel Elias als 2e naam gegeven. Had ik best als eerste naam gewild maar ben wel blij met de combi die we nu hebben.
Ja, met meisjesnamen! Ik vond Bente en Jasmijn heel mooi, maar mijn man is niet Nederlands en vindt het vreselijke namen. Gelukkig kregen we een zoon, haha.
Madelief, haha. Vind ik echt heel leuk, maar mijn vriend schoot zelfs in de lach toen ik dat vertelde