Cosrx heb je ook bij lookfantastic en met de kortingscodes vind ik het nog betaalbaarder!
Thanks! Deze is ook niet zo duur, ik ga 'm bestellen!
Ik gebruik nu sinds 2 dagen de Low pH Good Morning Gel Cleanser maar mijn huid kan er denk ik niet tegen, vooral mijn wangen worden rood en allemaal vlekjes
Had zoveel goede dingen erover gelezen maar helaas Iemand aanraders voor een andere cleanser?
Mijn Kosmeshop bestelling is eindelijk binnen! Ik heb gewoon 10 maskers gratis gekregen
Ik kende deze site nog helemaal niet! Wat heb je besteld en hoe lang duurde het voordat je je bestelling binnen had?
Ik had 2 oogschaduwpaletten, een liptint en een blush besteld. Het duurde iets meer dan twee maanden voordat ik alles binnen had, maar ik had contact met de verkoper opgenomen en die zei al dat het iets langer kon duren.
Er is een nieuwe shop met allemaal Japanse skincare producten Murasaki cosmetics heb daar laatst een serum gekocht en roos cleanser van Evita. Die ruikt echt super lekker!!!
Oah lol had niet op jouw bericht specifiek beantwoord. Maar ik had dus een cleanser gekocht van Evita maar misschien ben je daar gevoelig voor want er zit wel parfum in. Las wel goede reviews over de Hada labo cleanser
Bedankt voor je reactie ik ga ernaar kijken!
Net een nieuwe bestelling gedaan op jolseā¦ Die verzendkosten doen gewoon pijn maar ik moet wel want mijn spulletjes zijn bijna op.
De buit
Alleen de heimish cleaning balm staat niet meer op de website?
Daar heb ik nog anderhalve pot van, tzt maar even kijken op Ebay.
Die vind ik zelf fijner dan mn Hada Labo! Ik heb zelf een gevoelige droge huid en vind dat deze meer doen dan Hada Labo. Heb de Hell Pore een tijd terug als time-deal gekocht en toen stond ie een tijdje in de kast. Vorige maand toch maar geprobeerd en ben aangenaam verrast.
Mān moeder heeft m zelf net gekocht en ik ruik helemaal niks vreemds! Of ik heb een hele ongevoelige neus of ze hebben iets veranderd haha
Doet little wonderland mee aan black friday? Ik heb een bestelling klaar staan maar ik ben in twijfel of ik best nog 5 dagen wacht
Ik zag ook dit staan, dus ik denk dat het vooral een release van nieuwe producten gaat zijn
De afgelopen jaren hadden ze met BF altijd 20% korting
@Boba Ze hebben inderdaad 20% korting op de volledige collectie.
Ik heb deze producten besteld! Zooo benieuwd om alles uit te testen
leuke aankopen! ik heb ook weer mijn huidverzorgingsvoorraad aangevuld bij deze sale: iUnik hyaluronic acid toner en een laneige lip sleeping mask (dit keer de smaak Grapefruit)
Oeeh laat maar weten hoe de grapefruit bevalt, ik heb nog getwijfeld. Maar na lovende reacties hier toch voor de berry gekozen!
Weten jullie ebay sellers die nog gewoon naar Nederland verzenden? De verkopers waar ik in eerste instantie bestelde verzenden nu of niet meer naar Nederland of hebben hele hoge verzendkosten
Heb je Kosmeshop al geprobeerd? Daar had ik afgelopen zomer mān spullen voor best lage verzendkosten besteld