Oh die kende ik nog niet, ik ga eens kijken! Dankjewel!
Omg de Purito zonnebrand schijnt maar SPF 19 te hebben
https://www.instagram.com/p/CIYZVYvHnfw/?igshid=fj8uw7enuets
Had ik gisteren ook gezien! En wie heeft nog een volle tube staan? Purito heeft inmiddels ook gereageerd dat ze opnieuw onderzoek gaan doen en voorlopig de verkoop ervan stop zetten.
P.s. zelfs met een lage SPF zijn het nog steeds goede crèmes vol fijne ingrediënten dus niet weggooien maar gebruiken als moisturizer oid!
Ik heb er ook nog 2 ongeopend liggen
Heb nu helaas geen geld voor een nieuwe spf, maar ik smeer met dit weer dan maar iets vaker. Gelukkig wonen we in Nederland
Volgende maand koop ik maar weer die van Bioré.
Ik ga ook Yesstyle mailen, want ze hebben nu wel de producten van hun site gehaald, maar ben wel benieuwd of ik een refund kan krijgen
Ik lees nu ook dat de persoon achter Incidecoder haar eigen skincarelijn heeft. Hmmmm
Dat wordt afwachten
Ik heb deze letterlijk nét besteld, met black friday ik ga maar afwachten en desnoods daarna op zoek naar een andere
Ik vond het al gek dat ik voor deze niet allergisch was, meestal kan ik niet tegen chemische zonnefilters met een hoge factor.
Met dit weer zou je alsnog goed beschermd zijn. 93% van alle straling houdt hij met spf19 nog tegen.
@Acculader same
Pfff, ik heb Yesstyle gemaild. Hopelijk reageren ze snel, maar ik zag op IG al dat ze dat niet doen. Ik hoef niet eens per se m’n geld terug. Een kadokaart of vervangend product zou ook prima zijn
Laat je weten hoe ze reageren? Dan mail ik ze misschien ook
Hoewel ik wel kan leven met spf 20 in dit weer en veel thuiszitten met corona
Voor de lente een nieuwe met 50 het is dat het zoo’n fijne creme is en vind ook dat Purito het goed oppakt. Dus hoop dat het tegen die tijd weer beschikbaar is met goede bescherming.
Ja is goed! Zal wel lang duren voordat ze reageren
Dit topic doorgescrolld en 70 euro uitgegeven op yesstyle
Echt cheap wel? En geen verzendkosten. Heel benieuwd!
Die eerste cleanser is echt mn alltime favo, zo’n dikke tube ook, ik doe er een eeuwigheid mee!
Greetings from YesStyle.com!
In reference to your query for Order and order, we are currently awaiting feedback from PURITO brand regarding this issue. They have updated that they would get back to us with full details by mid next week. Once we have the details, please be assured that we will email you accordingly and provide further follow up to your request.
We appreciate your understanding and patience regarding this matter.
Verschilt heel erg. Soms 2 weken soms langer dan een maand
Ik heb twee keer besteld en beide keren had ik het binnen 3 weken in huis.
Iedereen check de stories van Purito!
Yes! Blij dat te horen
Ik wacht geduldig op een mail van little wonderland hahaha
Ik hoop dat Yesstyle contact met me opneemt! Ik wil me moneyz
Ik heb net netjes een mail gehad van little wonderland met een code voor een tegoedbon. Klantenservice is echt top en snel!