Asian Beauty

Dankje! Inderdaad lang maar wel nog te verwachten in deze situatie

Dit is mijn ervaring, ook van voor corona. Misschien dat het dan 2,5 week duurt, maar zeker niet korter.

Mocht ik een keer bestellen dan weet ik in ieder geval waar ik rekening mee moet houden!

Er komt een nieuw Cosrx product en sommigen denken dat het retinol is :open_mouth:
Ben benieuwd!

1 like

Reageert de klantenservice ook niet?

Ik heb besteld bij Yesstyle een tijdje geleden, het werd vastgehouden bij de douane en kreeg een brief dat ik extra info moest verstrekken voor het berekenen van de douanekosten. Moest 25 euro betalen, en probeer dat nu te declareren bij yesstyle maar ze accepteren niet het formulier dat ik van postnl heb gekregen, ze blijven steeds vragen om een ‘official tax receipt’ maar die heb ik niet gekregen. Heeft hier iemand al weleens douanekosten terug gekregen van yesstyle? En zo ja hoe dan haha want ik snap niet zo goed wat ze willen. Als ze niet terugbetalen had ik het pakket liever geweigerd

Nee joh wat balen. Geen tip verder. Misschien opvragen bij Postnl?

@jeg, ergens in je account zou je moeten kunnen zien voor welke tijd je het binnen moet hebben. Ik had in april besteld en had als uiteindelijke datum 1 juli staan. maar ik had wel allemaal direct verzendbare items toevallig

Het is me gelukt na een aantal mails heen en weer met de klantenservice en uiteindelijk een half wanhopige uitleg dat dit alles was wat ik had gekregen en een screenshot van de betaling van mijn bankrekening werd het toch goedgekeurd gelukkig. Het wordt alleen wel gerefund als store credit blijkbaar, over die kleine lettertjes had ik even heen gelezen.

Er stond op mijn pakketje trouwens ook dat het een sjaal was twv 14 dollar, terwijl er 4 flessen in zaten dus het pakket was beduidend zwaarder dan een sjaal, en je hoorde ook verdacht veel rammelen haha. Niet zo gek dus dat de douane hem eruit heeft gepikt.

1 like

Ja ze zijn niet heel subtiel daarin; alles is een sjaal :joy: Hoewel mijn laatste bestelling mondkapjes waren. Hopelijk ben je wel blij met je bestelling​:raised_hands:

Welke Purito zonnebrand is het fijnst?

Volgend mijn ‘opzoekwerk’ de centella green level unscented hahaha maar heb hem zelf nog niet geprobeerd aangezien die niet in stock was :sweat_smile:

1 like

Ik heb 15 dezelfde samples gekregen bij mijn Yesstyle bestelling. Is dat altijd zo? Een beetje een luxeprobleem, maar ik hoopte op verschillende. :frowning_face:

1 like

Purito water sunblock vind ik heel fijn, maar heb geen andere uitgeprobeerd dus misschien zijn die wel beter. Ik krijg van zonnebrand snel pukkeltjes in mijn gezicht, maar van deze niet.
Ik heb twee weken geleden besteld bij yesstyle en ze zeiden dat ze in augustus gingen versturen. Vind het jammer dat je ook niet echt kan zien waar je pakketje in de tussentijd is. En dan opeens weken later ligt er zo’n ingetaped frommeltje voor je deur.
Er zit deze keer ook een serum en een balm van dr.unk elephant bij, iemand daar ervaring mee?

1 like

Ja deze van purito vind ik ook heel fijn! Echt een favoriet geworden

en kun je datzelfde mandje vullen bij Yesstyle? Ben je dan ook zoveel kwijt? Ik vind het daar altijd redelijke verzendprijzen.

Oh, wauw, nooit geweten!

Morgen komt mijn pakketje van Yesstyle! Zo snel al! Hopelijk komt mijn bestelling van Kosmeshop ook snel.
Volgende maand ga ik die nieuwe glossy tints van Etude House kopen

Zo mooi :heart:

6 likes

Heeft iemand hier ervaring mee?
Of tips voor een ander goed vitamine c?

Ik heb deze geprobeerd maar vond hem vrij onaangenaam ruiken (in vergelijking met die van the ordinary) en bij vitamine c wist ik nooit goed of het nou wat deed dus ben ermee gestopt :sweat_smile:

1 like

Wow ik heb net even gekeken op de bijenkorf.nl en bizar hoe duur Cosrx daar is. Vind het leuk dat k-beauty langzamerhand zijn doorgang vindt in Nederland maar op deze blijft het veel aantrekkelijker om vanuit het buitenland dingen te bestellen