Ik bestel altijd bij Jolse op eBay en in februari kreeg ik het binnen 2 weken.
Hebben jullie tips voor een fijne hydraterende creme die makkelijk te bestellen is en niet al te duur is (max 15-20 euro)? Ik doe nu 7 skins met de Pyunkang Yul essence toner en ik zou daar een fijne creme bij willen (NMF van the ordinairy vind ik te plakkerig).
Purito! Ik heb met Deep sea water en dat is een hydraterende gel. Veel rijker dan je met deze substantie zou verwachten. Omdat ik een droge huid heb, smeerde ik het dik op. Maar een klein beetje bleek veel beter te werken, en nu ben ik fan. Zo licht en toch goed werkend. Met niacinamide, daar gaat mijn huid goed op. Aanrader!
Klinkt goed! Ik heb 'm gelijk besteld, ben benieuwd!
Neeeeeee hou me tegen! Dit is te cute!
Echt 1000 maal dank voor deze tip. Ik heb m van de week voor het eerst gebruikt en omg mn huid is zooooo zacht.
Haha ja echt super bedankt voor deze combi. niacinamide met deze gel. Mijn huid zag er vanochtend echt heel gehydrateerd uit Ik heb normaal gesproken rode vlekken die achter blijven van de pukkels die ik heb en dat was ook een stuk lichter!
& @fahrenheit451 Wat leuk dat het ook goed voor jullie werkt! Ik krijg snel de zonnebrand van Purito binnen, hopelijk ook zoβn goede crΓ¨me!
Ik heb mijn bestelling vandaag ontvangen! 11 mei besteld bij Yesstyle en 23 mei verzonden. Ze waarschuwden voor vertraging, maar ik vind dit helemaal niet zo traag als je ziet waar het vandaan moet komen, zeker gezien de omstandigheden. Kan niet wachten om alles te gaan proberen!
wat heb je allemaal besteld?
ik heb de creme van die lijn van Etude House en die is in ieder geval heeel chill
Ik kreeg vorige week mβn nieuwe bestelling binnen en deze keer waren het face masks moest hier even aan denken en ben benieuwd wat het bij jou was haha.
Dankzij dit topic heb ik trouwens de purito comfy water sunblock besteld. Die is echt fijn zeg
Bij mij was het ook een sjaal! Ik had eigenlijk een doos verwacht, maar het was gewoon een plastic zak met plakband eromheen, dus meer een soort van bal? En je voelde ook gewoon dat er iets hards in zat haha, maar super blij dat ik het gewoon heb ontvangen zonder extra kosten.
Die snail is zo fijn! Meteen even een nieuw flesje besteld
Ik bestelde voorheen mijn skincare vaak op eBay bij betrouwbare verkopers maar die verzenden nu allemaal niet. Ga binnenkort maar even dingen bestellen bij yesstyle, hoop dat de levertijd dan meevalt
Reken op zeker 3-4 weken.
Dankje! Goed om te weten
Weet iemand waarom de shipping vanuit Korea niet mogelijk/duur is? Nog steeds vanwege corona?
Okee dan wacht ik nog even. Ga echt geen 25 euro voor shipping betalen
Even concreet, ik heb 2 juni besteld, het werd 5 juni verzonden en is donderdag 25 juni bezorgd. Mijn bestelling bij Yesstyle heeft er dus ruim 3 weken over gedaan.