M’n go to is de paula’s choice clear bha (extra strength), wou nu de salycilic acid van the ordinary proberen maar aangezien ze die aan het herformuleren zijn blijf ik maar bij m’n vertrouwde paula’s choice. Die is echt fantastisch!
Heeft er iemand aanraders bij Haru Haru?
Update: ik heb me laten adviseren en een hele nieuwe routine aangeschaft.
Wat voor routine hebben ze je geadviseerd? Kreeg je snel antwoord?
Ik heb net de pyunkang yul essence toner besteld! Was er zo lang nieuwsgierig naar, maar had nog een toner die op moest.
Weg.
Ik heb gezegd dat ik wil overstappen op een Koreaanse routine omdat ik wat meer een ‘glass skin’ wil. Ik heb echt stap voor stap heel goed advies gekregen van een jongen die er veel verstand van leek te hebben.
Ik zal zo even lijstje maken van wat ik heb, mijn huid is eigenlijk heel egaal en zuiver maar soms wel een beetje dof en mat, dus de producten die ik heb zijn echt gericht op het wat meer ‘glowy’ maken zeg maar.
Ik ben erg benieuwd! Ik ga met die toner die ik besteld heb 7 Skins doen en hopelijk wordt m’n gezicht daar ook wat meer glowy van.
Ik heb alles nu één keer gebruikt en ik heb het idee dat mijn huid al mooier is, maar ik weet eigenlijk niet eens of dat wel kan? Misschien is het placebo.
Genieten jullie ook zo van skincare? Ik kijk er echt naar uit elke dag, zeker met nieuwe producten hahah
Jaaa ik vind skincare ook zo heerlijk! En ik heb een hele slechte huid dus ik moet ook wel een beetje maar daardoor ben ik gaan houden van skincare haha
Ik ben ook helemaal skincare verslaafd! Nu tijdens corona al 3x een bestelling geplaatst bij little.wonderland. Zojuist weer 2 Centella cremes besteld haha. Welke producten zijn jou laatst aangeraden?
Ik maak straks even een lijst met wat ik heb (zei ik eerder ook maar nu echt)
Ik heb nu:
- Han.ski.n pore cle.ans.ing oil
- B.ent.on ho.nest cleansi.ng foam
- Skin.mis.o pore p.uri.fyi.ng toner
- Ben.to.n ferm.entatio.n eye cream
- Iu.n.ik pro.polis serum
De laatste heb ik nog niet gebruikt, want ik maak eerst mijn Jumiso testers op.
Nice! Ik gebruik nu een 90% propolis serum van Pure Heals, het voelt echt apart! Heel dik spul maar trekt super snel in
Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten dat ik een sjaal kan verwachten haha. Ik ben flink losgegaan en heb uiteindelijk dit besteld:
Bioré UV Aqua Rich Watery Essence
Etude House Sunprise Mild Watery Light
COSRX Aloe Soothing Sun Cream
Purito Centella Green Level Unscented Sun
Purito Comfy Water Sun Block
COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser
Heimish All Clean Balm
DHC Deep Cleansing Oil
Klairs Supple Preparation Unscented toner
Ben zo benieuwd naar alle producten! Veel SPF, omdat ik daar nu echt aan wil gaan beginnen. Ja, beginnen… Shame on me.
Heeft iemand wel eens besteld bij Jolse?
ik bestel meestal bij Jolse, soms bij yesstyle maar met beide goede ervaringen
Ik heb de purito sun block en de missha essence sunscreen binnen en ben ze nu aan het testen, ze lijken beide heel fijn en mild, trekken snel in, niet vet, geen witte waas. De missha is wel iets hydraterender dan die van purito
Over die van Missha heb ik ook nog getwijfeld! Klinkt goed, die probeer ik de volgende keer.
Plaats je grote bestellingen bij Jolse? Heb je ooit invoerkosten moeten betalen? En hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk?
nog nooit invoerkosten hoeven te betalen,ik bestel voor max 50 euro per keer denk ik
verzendkosten heel weinig of gratis volgens mij?
Hoe lang duurt het verzenden ongeveer bij beide sites? Ik wou bij littlewonderland SPF bestellen maar dat is het natuurlijk net iets duurder.
3 weken ofzo? ik weet dat het lang gaat duren dus verwacht het ook nooit snel… weet het niet exact dus sorry!
Ik heb 11 mei voor het eerst een bestelling geplaatst bij Yesstyle en die is op 23 mei verzonden. Volgens mij zou het 3 weken duren, maar ik zal het laten weten wanneer ik mijn bestelling ontvangen heb. In de tussentijd heb ik ook alvast een andere SPF gekocht, want zo lang kan ik niet wachten met dit zonnige weer haha.
De vorige keer heb ik ongeveer 4 welen gewacht. Ik heb nu iets eind april besteld en het staat nu nog op processing niet echt een peil op te trekken denk ik.
Ps. Alles duurt wel langer nu vind ik, dus misschien valt deze vertraging ook gewoon onder corona