Dankjewel! Klinkt als exact wat ik wil haha.
Beetje domme vraag, maar gebruiken jullie zonnebrand als bioré en de anderen die hier recent genoemd zijn ook als jullie bijvoorbeeld een dag naar het strand gaan? Ik heb hem sinds kort en hij voelt fijn aan, niet alsof je zo’n dikke laag op je gezicht hebt, maar daardoor voelt het ook alsof ik eigenlijk niet beschermd ben tegen de zon
Jaa! Is niks mis mee!
Alleen de Mermaid Skin Gel UV is niet geschikt voor in de zee
Jammer! Misschien kan je huid niet tegen een chemical zonnebrand?
Heeft iemand interesse in deze facial cleanser van heimish? Ik heb hem twee keer gebruikt maar m’n huid reageert er niet zo goed op.
Deze is het Heimish - All Clean Green Foam 150g - Little Wonderland
Heeft er hier nog iemand een tegoedbon van little Wonderland gehad na het gedoe met Purito? Tot hoe lang is die geldig? Ik wou het opzoeken maar ik vind de mail niet meteen terug… Was dat zelfs via mail of moet ik op m’n account zoeken tho…
Ik had ze toen tegelijk via facebook en hun website gecontacteerd. Eentje reageerde heel onvriendelijk dat ik een mail had moeten ontvangen met instructies (niet gehad en dat ik maar beter moest zoeken). De ander kon meteen in m’n bestelgeschiedenis kijken en me (via de website chat) de tegoedcode geven met het juiste bedrag. Was ook voor altijd geldig geloof ik, ik heb het in een notitie op m’n telefoon opgeslagen toen haha
heeft er iemand een aanrader op gebied van haarmaskers? Voornamelijk voor dun/stijl haar wat licht beschadigd is door kleuren
De nieuwste Purito zonnebrand!
Hij is getest en heeft een SPF van 57! Nu kan iedereen eindelijk stoppen met zeiken.
Ik ben heel benieuwd! Aangezien ik nog steeds niet mijn perfecte spf heb gevonden haha
De Purito zijn heel fijn qua structuur! Hopelijk is deze dat ook
Oeh heeft hij geen mega whitecast? Ik gebruik nu eentje van 33++ SPF van Kissme Mommy, maar wil het liefste natuurlijk 50 spf.
Ik ben ook echt fan van de Rice Toner van I’m From! Hij is niet plakkerig en geeft zo’n mooie glow.
Heb sowieso echt veel koreaanse skincare gekocht de laatste maanden aiii
Zo te zien niet!
Oehh beter! Dan ga ik die op mn wishlist zetten!
Ik heb eindelijk het Laneige lip mask gekocht! Wilde hem eigenlijk al heel lang proberen maar was het een beetje vergeten, tot ik hem tegenkwam in de Sephora.
Topspul, krijg je geen spijt van. Ik heb zo’n travelsize en die is niet leeg te krijgen.
De calendula cleansing oil bestel ik voor de tweede keer. Het haalt echt alle makeup weg, is zacht voor mijn huid en ik kan het zo op mijn ogen gebruiken.
De mischa makeup is ook een refil, past perfect bij mijn huidskleur en is super fijn!
De andere twee producten heb ik op aanraden van een vriendin, die had mij ook een bon gegeven als cadeau dus dankzij haar kon ik dit allemaal bestellen, dus erg blij
Die cleansing oil is idd echt zo fijn! Heb m ook al meerdere keren gekocht en denk dat dit mn eeuwige favoriet blijft haha
Weet iemand of yesstyle de hele maand november dezelfde korting heeft (zoals bij deciem/to), of dat op black friday zelf nog extra korting komt?