Geen antwoord op je vraag, maar ik heb vandaag een mail gekregen met een code voor 12% korting (YSSD21). De prijzen en kortingen zijn de laatste tijd imo sowieso niet meer wat het vroeger was.
Omg ik had naar aanleiding van dit topic allemaal dingen besteld bij Little Wonderland met Black Friday. En ik kreeg er een toilettas bij met testers en het is echt fantastisch. Ik ben er zo onwijs blij mee!! Dit zijn alle testers die erbij zaten (o.a. 100 ml essence toner Pyunkang, Cica Clear Cleansing oil Cosrx 50ML, acne pimple master patch cosrx):
Wooow!
Omg wauw! Ik heb gisteren besteld maar was dat cadeautasje vergeten dus kwam waarschijnlijk helemaal niet aan het minimumbedrag
Er waren 2 cadeautasjes en voor 1 was het minimum bedrag €80 en voor de ander ik geloof €150. Wat heb jij nog besteld?
Is dit inclusief je gekochte producten? Anders is het echt extreem veel!
Nee dit is exclusief mijn gekochte producten en dit was het cadeautasje die je bij een bestelling kreeg vanaf €150. Maar ik had ook wat back-ups gekocht en wat producten waar ik eerder een tester van had gehad en wat heel goed bevallen was!
Heerlijk zeg! Dat gele proefje links bovenin is echt zo fijn. Het is dat ik nog een voorraad cleansers heb, maar zodra ik daar doorheen ben ga ik voor die
Ik heb ook allemaal extra’s gekregen, zo leuk!
Gebruik nu sinds 2 weken wat producten die ik via Yesstyle had besteld en was er zo enthousiast over dat ik vanwege BF bij Little Wonderland nog wat besteld heb.
@HotMomma ik gebruik:
Hanskin pore cleansing oil
Benton cleansing foam
Skinmiso pore purifying toner
Corsx snail essence
Iunik vitamin c propolis serum
Belif vitamin c cream in de ochtend en Beauty of Joseon creme in de avond
Corsx aloe vera sunscreen
En dan soms nog sheet maskers, lipmaskers, sleeping packs etc. Het is best veel, maar als je nieuw bent is het denk ik het beste om te investeren in een goede cleanser, moisturizer en spf! In my defense, ik doe echt ruim anderhalf jaar met die cleansers bijvoorbeeld dus het valt mee haha
Weet iemand wat nu een beetje de levertijden van YesStyle zijn?
Ik wacht nu al bijna 2.5 week.
Amai, als ik 1 product mag afraden is het deze wel. Ik kreeg een tester van deze cleanser, gebruikte m 1 keer en naast het feit dat ie superonaangenaam aanvoelde én mn huid trekkerig deed aanvoelen kreeg ik er fungal acne (allemaal van die kleine rode bultjes die ook wat ‘jeukten’) van op mn voorhoofd en wang.
De cosrx salicylic acid cleanser had een gelijkaardige textuur en bij mij hetzelfde effect.
Ik blijf dan maar bij mn inkey list cleanser om mn huid weer wat naar normaal te brengen
Hoe zit het met de extra kosten bij Yesstyle sinds 1 juli? Betaal je nu veel meer? Of verekenen zij het automatisch?
Niets, yesstyle betaalt vooraf de kosten. Staat op site!
Heeft iemand ervaring met het vitamine serum van Jumiso? Ik ben nog op zoek naar een fijn vitamine C product. Heb recent de Koreaanse skincare ontdekt en ben helemaal om