Yess is m’n fave! Wordt alleen niet meer geproduceerd 🥲
Zal wel de laatste voorraad bij Yesstyle zijn.
Deze gaf bij mij geen puistjes. Je moet hem wel goed bij je wenkbrauwen en haargrens deppen, want hij geeft een witte waas en kan daar rullen.
Oh nee wat jammer Echt kut als ik hem straks ook chill ga vinden.
Is die bioré een beetje een goede vervanging voor deze wb lichtheid?
Dan zou ik eerder voor de Skin Aqua gaan. Is iets meer wateriger dan die van Bioré
Wat is er veel out of stock bij little wonderland. Was net van plan om zonnebrandcreme te kopen van m’n bon. Hopelijk is het binnenkort weer aangevuld
Precies hetzelfde hier!
Komt dat niet doordat veel K-indie brands hun zonnebrand bij dezelfde fabriek als Purito lieten produceren?
En meestal rond deze tijd komen er vaak nieuwe producten uit.
YesStyle is ook meestal snel met shippen en op eBay zitten ook goede verkopers. Mocht je een bepaald merk willen kopen
Jij vroeg of ik kon laten weten hoe de Pyungkang Yul spray toner bevalt. Ik heb hem nu een tijdje in gebruik en ik vind het sprayen eigenlijk wat tegenvallen, ik gebruik liever een watje. Het voelt zo ‘violent’ om het in je gezicht te spuiten haha maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik heb het idee dat toners niet echt veel doen voor mijn huid, deze ook niet, dus over de werking kan ik eigenlijk niets zeggen, sorry. Lekker nutteloos maar wilde nog wel reageren op je vraag van destijds
Bedankt voor je berichtje! Wat jammer dat 'ie tegenvalt.
Mag ik vragen wat voor huidtype je hebt? Mijn huid is vrij droog en vraag me al een tijdje af of deze toner iets zou doen voor mijn huid
Ik ben niet @Bill, maar voor mij werkte deze toner ook niet! De “Vitamin Hyaluronic Acid Vitalizing Toner” van IUNIK daarentegen doet echt wonderen voor mijn droge huid! Voornamelijk na een warme douche voelt het echt geweldig
Ohh dat klinkt heel goed, bedankt!
Eerder droog dan vet
Is de link van roseroseshop gewoon .com of zit ik op een scam site? Hoe kan het zoveel goedkoper zijn dan bijvoorbeeld Yesstyle?
Oh ik zie nu dat de prijzen op ebay wel vergelijkbaar zijn met yesstyle maar op de gewone site liggen ze dus twee keer zo laag. Misschien heeft het iets te maken met de verzendkosten die ze rekenen? Ik las net iets over dat ze via hun ebay shop minder verzendkosten rekenen dan via hun normale site maar weet niet of dat klopt
Tnx! Leek me al zo sterk; ik ga bijlezen!
Ik draag vandaag deze en wow! Trekt snel in en laat een mooie glow achter.
Heb zelf de witte versie, maar die wordt tijdens het smeren doorzichtig
Haha ik wilde gisteren hier vragen of iemand deze toevallig had geprobeerd en met iemand bedoelde ik eigenlijk jij. Heb hier zo’n goede dingen over gelezen inmiddels, overweeg hem ook te kopen
Hahaha ik zeg doen!
Deze staat hoog op mijn verlanglijstje Heeft het ook een beetje een blurring-effect of dekking?