Gewoon een beetje in de palm van je hand en dan snel op je gezicht deppen?
Ja! Is veel zuiniger dan op een watje.
Iemand nog een vitamine C serum/treatment tip? Ik heb de Jumiso gebruikt maar die ging heel snel leeg, met weinig resultaat (naar mijn gevoel).
Ik heb het Purito Vitamin C serum. Mijn huid wordt er prachtig zacht van, alleen wel iets uitdrogend. Vind het wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dank je. Heb je ook ervaring met andere BHA in vergelijking met deze? Want BHA gebruik in in principe dus al, maar als deze beter is…
Ik heb zowel deze als die van Paula’s choice en die peeling van the ordinary geprobeerd en deze is veeeel milder heb ik het gevoel, en deed voor mij vrij weinig
@5HT ik vond die van purito zelf niet zo fijn, maar dat kan aan mn huid liggen. Nu gebruik ik die van Goodal en ik ben er erg tevreden over.
Oeeh thanks! Ik bekijk het meteen!
Ik wilde de bioré zonnebrandcreme die hier wel eens is aangeraden bestellen, zou dat gewoon via ebay kunnen of is de kans dan groot dat ik een nepvariant krijg? De laatste keer dat ik op ebay heb besteld was namaak nog de norm daar
Ik heb er vaak besteld en was altijd de echte. Ik koop ook alleen bij verkopers met positieve reviews en alleen bij verkopers uit het land waar het product vandaan komt. En je kan achteraf ook checken of je een echt product gekregen hebt.
Heeft iemand weleens besteld bij Stylevana?
Ik gebruik zelf deze producten:
Na die Happy cleansing foam gebruik ik altijd the ordinary peeling en dan werkt dat echt goed.
Ik ben nog alleen opzoek naar producten die mijn huid hydrateren.
Ik gebruik ook veel koreaanse makeup!
Hi! Ik wil graag iets hebben waarmee ik deze rode vlekken kan verminderen. De puistjes op mijn kin en kaaklijn gaan wel weer weg, maar die rode vlekken heb ik altijd op mijn gezicht. Kent iemand hier aanraders voor?
Is het überhaupt mogelijk om dit met skincare egaler te krijgen of moet ik naar de huisarts?
Foto;
Volgens mij ben jij de zonnebrandexpert van het forum: Welke vind jij het fijnst voor dagelijks gebruik?
En
Ik vond die van Purito ook fijn, maar die zijn nog bezig met verbeteringen. Hopelijk wordt hun nieuwe formule goed
@TanteBetje heb jij nog aanbevelingen?
@Marsepein Haha, nee, ik ben super nieuwsgierig naar die van Rohto, want ik ben fan van de Hada Labo Gokujun lotion.
Maar ik ben al jaren trouw aan de Suncover zonnebrand van Jetske Ultee. Ook voor mijn gezicht. Dus niet echt Asian Beauty.
In mijn " nog een keer testen" lijstje staan (niet getest, maar goede ingredienten en goede reviews op Yesstyle):
en @Vaiana heel erg bedankt! Ik ga ze allemaal bekijken en er eentje bestellen. Ik gebruik nu zo’n mist SPF van La Roche Possay die hier op het forum ook veel werd aangeraden, maar wil ook iets om te smeren en dan kan ik later op de dag wel sprayen met die mist.
Ik heb die missha en ik vind hem super fijn! Krijg er geen puistjes van wat ik bij die van TO wel krijg. Er zit alleen wel parfum in, dat vind ik wat jammer maar mijn huid raakt er verder niet geïrriteerd van ofzo dus het maakt niet heel veel uit.
Ik heb deze ook besteld, ben ik heel benieuwd naar. Hij is heel dun/licht dus perfect voor in een cushion om te gebruiken om over makeup heen aan te brengen, wat ik nodig heb aangezien ik uren in de volle zon aan het werk ben. Ben alleen een beetje bang dat zinc het ingrediënt is wat mij bij andere zonnebrand puistjes geeft, dus beetje op hoop van zege dit.
@Vaiana Heb jij deze al uitgeprobeerd toevallig?