Asian Beauty

Ja hoor, maar ik ga de andere als eerste gebruiken en dat is 200-250ml dus dan kan wel een tijdje duren…
(Edit ik heb mijn bovenstaande bericht even verwijderd in verband met anonimiteit haha sorry)

1 like

Geen probleem hoor. Ik heb nog een volle fles toner staan waar ik tevreden over ben, maar zo’n sprayflacon lijkt me echt ideaal.

1 like

Dat leek mij ook handig, maar eigenlijk denk ik dat je een toner gewoon in een sprayflacon kunt overgieten, toch? Had deze met name gekocht omdat het de goedkoopste was om te testen haha

Haha oh wat stom, dat kan natuurlijk ook gewoon :sweat_smile: Ik gebruik nu de Klairs unscented toner en daar zit een soort van extra dopje op met een gaatje zodat je het beter kunt doseren en ik weet niet of ik die eraf kan halen. Heeft iemand dat eens geprobeerd?

@Bill
" Greetings from ETUDE! Thank you for reaching out to us.

We are sorry but the Sunprise Airy Finish Sunscreen has been discontinued and it is no longer available.

We seek your kind understanding. Should you have further questions, please do not hesitate to contact us."

Miss de Soon Jung sun screen gaan proberen?

1 like

Dankjewel, ik vermoedde het al. Gelukkig lijkt die Jetske Ultee 25 die ik nog had het wel goed te doen qua mijn gezichtshuid. Het liefst heb ik een nog wat hogere factor maar zoveel schijnt dat dus eigenlijk niet uit te maken.
Vraag me trouwens af waarom het discontinued is want heel veel mensen waren fan geloof ik

Ja snap het ook niet. Misschien willen ze er een met mildere ingrediënten uitbrengen? Deze bevatte als 2e ingrediënt alcohol

1 like

Misschien dat ze erachter kwamen dat de SPF ook lager uitviel? Net zoals met de Purito sunscreens een aantal maanden geleden?

1 like

De rest van de zonnebrandcrèmes zijn wel te koop.
Voor zover ik weet waren echt die indiebrands degene die bij die beruchte fabrikant hun zonnebrand lieten maken.

edit: woops bijna alles is met 50% korting. Hmmm

2 likes

Ah ik dacht dat echt alle zonnebrandcremes van die merken niet meer verkocht werden.

Ik doe even alsof ik die edit van je niet heb gelezen :joy:, ga even mijn bankieren op slot zetten :’)

Gebruikt hier iemand de Heimish balm? Zo ja, waar haal je em vandaan? Ik had via ebay besteld maar het is na 2.5 maand nog niet aangekomen en ik heb mn geld terug maar mn huid is een disaster…

Ik! Onlangs een nieuwe bij notino besteld omdat die van eBay ook nog niet binnen was. Bij welke verkoper had jij hem besteld?

Bij simplenavy. In het verleden wel goede ervaringen mee gehad en ze hebben ook onmiddelijk mn geld terug gestuurd maar mn huid is echt een bende atm… Was Notino snel binnen?

Waar??

Op hun eigen site

1 like

Oh ik keek daar eerst maar ik zag niet zulke kortingen. Toch nog maar eens kijken dan

Ik heb bij dezelfde verkoper besteld op eBay. 1,5 jaar geleden ook al eens en toen kwam het ook niet binnen, deze keer wacht ik het nog even af.

Over notino ben ik wel tevreden, kwam heel snel binnen!

Brengen jullie een toner aan met een wattenschijfje of met de hand? Kan ik natuurlijk heel goed zelf beslissen maar ik ben gewoon benieuwd. Met een wattenschijfje gaat hij bij mij echt snel op merk ik.

Met de hand!

2 likes

Wattenschijfje, maar zo gaat het wel snel op inderdaad

1 like